Gravatar

#1061 tiany 16 år siden

Sidder i min kedsomhed og ser 1 time 1 artist på VH1 med fødselsdagsbarnet Michael Jackson (så er min kæreste også glad foran pc'en, som gammel MJ-fan)
Jeg er en af dem som bare lader som om MJ ikke eksistere idag, jeg har slet ikke lyst til at tænke på ham som den mand han er i dag. For mit vedkommende eksisterede MJ kun indtil 1997.

#1059 Tillykke med det fremtidige ejerskab, glæder mig til det en dag bliver min tur

#1052 Har du overvejet at begynde at gå i kirke/moské/synagok? - for du må da seriøst have pisset de højere magter af med det held du har i øjeblikket...
Valar morghulis
Gravatar

#1062 Yoda 16 år siden

#1059

Ja, også et kæmpe tillykke fra mig. Det må være vidunderligt at få sit eget hus... Jeg misunder dig en smule :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#1063 tiany 16 år siden

Efter at jeg endnu engang var blevet små-irriteret over at alle dem der vandt i de filmz konkurrencer jeg deltog i, var inaktive-medlemmer (ja det er fint nok at der trækkes lod mellem alle medlemmer, jeg bliver bare trist hver gang jeg ser et medlem, der ikke har haft en eneste post) - blev jeg glædeligt overrasket over endelig at have vundt også selvom det "kun" er P.S. I love you, men jeg vil nu gerne se den påtrods af dårlige anmeldelser...
Valar morghulis
Gravatar

#1064 HonoDelLoce 16 år siden

62..

Ja, jeg vil også godt indrømme, at det er følelsen af at det er ens eget, der er den store oplevelse (lige nu ;) ).. Tanken om, at jeg kan gøre hvad jeg vil, og ingen kan bestemme, hvilken slags maling jeg skal bruge, hvornår jeg skal gøre en trappe ren osv..

Det er egentlig ikke fordi jeg har det så dårlig der, hvor jeg bor.. Men tanken om at bo til leje huer mig overhovedet ikke, idét det jo i bund og grund er penge, der er givet ud i den blå luft..

Så bliver det selvfølgelig også skønt med noget mere plads, ikke mindst en have, en indkørsel (og på et tidspunkt også en garage ;) ).. Og ingen overbo, der får min lamper til næsten at ryste ned fra mit loft, når hun krydser sin stue, til trods for hun er et bette pus på velsagtens noget der liger 167-170cm og måske 50 kg, hvis hun har jeans på :)

EDIT:

Nåh ja, og så selvfølgelig muligheden for at jeg kan se en god film kl sent om aftenen/natten uden noget på den anden side af vægen eller loftet brokker sig over det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1065 filmz-Bruce 16 år siden

#1052 Good luck... IGEN!!! Sig mig tager de dersens naturgassere ikke røven på deres kunder?!?!? Det er ikke den første vanvittige historie jeg hører. Jeg siger bank 10.000 vindmøller op i havparker og lad os så i fællesskab pisse med vinden mod Rusland, oliestaterne, DONG og AP Møller.

#1056 Stort tillykke!!! :)

#1064 Nåh ja, og så selvfølgelig muligheden for at jeg kan se en god film kl sent om aftenen/natten uden noget på den anden side af vægen eller loftet brokker sig over det ;)

SE!!!?!?!?!? DU mener HØRE!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1066 elwood 16 år siden

#1048 okay, så må jeg se om jeg kan få pengene tilbage for det her RED.

#1064
Jeg bor i lejlighed og noget af det første jeg så på en hverdag under min Flytning var B.O.B marathon!

hjælper også en del med at ha lidt ældrer boene i underetagerne.

Men nu her med mine Sourround Piooner headphones, er der ingen probs overhovedet.

Skal self. ha rigtig anlæg på et tidspunkt, headphones kan aldrig overgå den oplevelse, men det er nu overraskene godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1067 Takfornu 16 år siden

Ja, jeg glæder mig også til at få hus igen, for det huer mig godt nok ikke at sidde her på sølle 60 M2 og have en masse ting i depot og betale en formue for M2 man ikke bruger :-/

Har lige fået endnu mail fra mine gamle venner - ih hvor vil det bare være godt hvis det kunne blive til noget og vi stadig kan have et fællesskab.

Her går man rundt og flere gange undre sig over den fjerne familie aldrig lader hører fra sig og så pludselig dukker de op sådan helt uventet.

Hverken min mors eller fars familie har ladet høre fra sig, og får en til at blive temmelig kold, nå de så iforbindelse med begravelsen, bad om at få dit og dat fra min mors hjem, specielt når aldrig nogen siden har besøgt hende efter hun blev alene :-/

# 1063 Hvis du ikke er interesseret i at beholde den, så kender jeg en, som sikkert gerne vil overtage den til en fornuftig pris, så send lige en PB hvis det bliver aktuelt.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1068 filmz-Bruce 16 år siden

#1066 Det skal du ikke være så sikker på :)

http://www.wired.com/gadgets/gadgetreviews/magazin...

#1067 Rart med gode nyheder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1069 elwood 16 år siden

#1068 Interessting, men jeg må sige jeg blev sku også duperet over mine da jeg satte Bourne Ultimatium på og så Bourne vs. Desh figthen

Av for den det jo lige før man selve føler slagene hagle ned over en 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1070 davenport 16 år siden

Det var da en ret positiv retning tråden tog. Tillykke til dem der har tillykke til gode ;)

Jeg har lige afstresset med noget WOW, det var dejligt at rende lidt rundt igen.

Iaften skal jeg over til de gamle og have gammeldaws oksesteg og sikkert et kvantum vin, der ville gøre broder Tuck brødflov!

Gider ikke skænke DONG en tanke i weekenden, der er alligevel intet at gøre ved det, før jeg kan snakke med dem om aflæseren på mandag.

Jeg har bare lyst til at blogge, hvilket er noget helt nyt for mig. Nok også derfor jeg skriver en del derinde.

Status:
2½ Royal and pending
Æg og bøf i maven
Blodtørstig (pga. ødelæggende computerspil, der gør mig til en skidt kriminel)
Katten er kælen (kæledyret, ikke missen)
Hunden er på besøg hos svigerforældrenes hund
Solen skinner
Ondt i venstre røvballe
Der er vasket op, og nogenlunde præsentabelt
Hører P3 (hader alt det britiske Lilly Allen-pis)
Klokken er 16!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: