Hehe...jeg må lige skrive "tøjklemme til næsen" på huskelisten :)
Og ja, Key West er et smukt sted - har været der før. Elsker den stemning der er på øen - lidt á la samme stemning som der er i New Orleans; afslappet og hyggelig med masser af musik :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er lidt træt! I går var der fest med vennerne med singstar og i dag hygge med 3 veninder - vi var inde at se G-Force rigtig sød og sjov film, selvom jeg ikke kunne tage Bill Nighy på dansk seriøst :D bagefter tur på McD : )
Sidder i bil på vej til København med familien, da min bedstefar fylder 90 i morgen, hvilket selvfølgelig skal fejres, omend på en ret rolig facon, da han, nå, ja, fylder 90. Det bliver hyggeligt at se min mors de gamle igen, da det har været ikke stykke tid siden sidst. Og så tager jeg pænt de to fridage, turen kræver. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
jeg er ved at rydde op i min dvd samling også har jeg modtaget en pakke idag med min premie The code på BD men jeg har ikke nogen BD afspiller regner med at få eller købe en til jul MMMMM chokolade:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#10591 dyg 16 år siden
#10592 davenport 16 år siden
#10593 wimmie 16 år siden
Og ja, Key West er et smukt sted - har været der før. Elsker den stemning der er på øen - lidt á la samme stemning som der er i New Orleans; afslappet og hyggelig med masser af musik :)
#10594 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10595 Lady Arwen 16 år siden
#10596 rockysds 16 år siden
#10597 davenport 16 år siden
#10598 MOVIE1000 16 år siden
MMMMM chokolade:)
#10599 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg har fundet de første sikre beviser på gråt skæg. Min alder er begyndt at indhente mig, så nu venter voksenbleerne forude.
#10600 wimmie 16 år siden