Jeg har stadig min første Rob Zombie-film til "gode", men faldt over at der er en skuespiller i "House of 1000 Corpses", ved navn Chris Hardwick, som spiller en figur der hedder Jerry Goldsmith! Tilfælde? Måske, men i Zombies "Halloween II" spiller samme Chris Hardwick så en figur der hedder David Newman (Thomas' storebror). Jeg har ingen anelse om Rob Zombie er til filmmusik, men det kunne "lyde" sådan :)
Og ja, jeg er stadig oppe...på trods af (eller netop fordi) at vi skal afsted på ferie om ganske få timer. Min svigermor kører os til toget (vi tager toget fra Odense til Kastrup) og hun er her om en time, og eftersom vi plejer at gå i seng omkring kl. 3-4 stykker, så kunne det ikke rigtig betale sig at sove de få timer vi måske kunne nå; så vi blev oppe og så lidt film :)
Begynder dog at blive træt nu...det bliver en lang rejse... :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Sidder med en grusom grusom grusom tandpine .. Det er en visdomstand (går jeg ud fra) der gør helt ualmindeligt.. Bare jeg smiler, så kinden presser blidt ind på tanden får jeg nærmest tårer i øjnene..
FØJ !
Må se om jeg kan finde en billig tandlæge.. Hvorfor helvede er de ikke under velfærden?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hah, min svoger er tre år yngre end mig og grå over det hele, min fætter er seks år yngre end mig og har mistet det meste af sit hår, det det bekymrer mig ikke så meget. :)
Men det er alligevel lidt underligt at begynde at opdage de første synlige tegn på at man bliver ældre. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#10606 - hvor bor du henne? Har lige fået opereret 2 visdomstænder ud på tandlægehøjskolen i århus, for 0 kr. Så det kan klart anbefales, men der kan dog være noget ventetid, så det er jo et spørgsmål om hvor stor en smertetolerance du har? :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Jeg bor lige uden for Aalborg.. Så måske er en tur til Århus og samtidigt det at være nødt til at vente længe lidt for store letdowns ..
I øvrigt er min smertetærskel ekstremt højt (FOR høj, hvis du spørger min fodboldtræner :D) - bare ikke når det kommer til tænderne.. Og især denne her tandpine er da værre end noget jeg nogensinde har oplevet før..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#10601 filmz-Utyske 16 år siden
Du ser Penn & Teller?
#10602 Michael Andersen 16 år siden
#10603 wimmie 16 år siden
Nope - griner kun af dig ;p
Og ja, jeg er stadig oppe...på trods af (eller netop fordi) at vi skal afsted på ferie om ganske få timer.
Min svigermor kører os til toget (vi tager toget fra Odense til Kastrup) og hun er her om en time, og eftersom vi plejer at gå i seng omkring kl. 3-4 stykker, så kunne det ikke rigtig betale sig at sove de få timer vi måske kunne nå; så vi blev oppe og så lidt film :)
Begynder dog at blive træt nu...det bliver en lang rejse... :/
#10604 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg tænkte bar' på dit citat: "Sweet Zombie Jesus!”
Det lyder som noget Penn kunne finde på at sige. :)
#10605 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10606 HonoDelLoce 16 år siden
FØJ !
Må se om jeg kan finde en billig tandlæge.. Hvorfor helvede er de ikke under velfærden?
#10607 filmz-Utyske 16 år siden
Hah, min svoger er tre år yngre end mig og grå over det hele, min fætter er seks år yngre end mig og har mistet det meste af sit hår, det det bekymrer mig ikke så meget. :)
Men det er alligevel lidt underligt at begynde at opdage de første synlige tegn på at man bliver ældre. :)
#10608 tiany 16 år siden
#10609 colocho 16 år siden
#10610 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg bor lige uden for Aalborg.. Så måske er en tur til Århus og samtidigt det at være nødt til at vente længe lidt for store letdowns ..
I øvrigt er min smertetærskel ekstremt højt (FOR høj, hvis du spørger min fodboldtræner :D) - bare ikke når det kommer til tænderne.. Og især denne her tandpine er da værre end noget jeg nogensinde har oplevet før..