Er ude af sengen for første gang siden i forgårs aftes..
Sad og spillede Fifa09 på ps3'eren, og pludselig begyndte jeg at fryse helt vildt.. Så jeg tog et par tæpper over mig og satte en film på med kæresten.. Har sådan set ligget ned siden.. Med feber, ondt i hele kroppen og en massiv hovedpine..
Nu er der heldigvis kun hovedpinen tilbage..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#10645 og 10646 Fysisk bliver vi hvor vi er men vores afdeling nedlægges pr. 1. oktober og så spredes vi :-/ - men der sker så meget lige i øjeblikket, så man gør sig en masse tanker om fremtiden :-/
Arh, en mand der smider tøjet på den måde, ville jeg heller ikke turde at komme i nærheden af. Der står "scary stalker" med store, blinkende bogstaver henover ham. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Arh, en mand der smider tøjet på den måde, ville jeg heller ikke turde at komme i nærheden af. Der står "scary stalker" med store, blinkende bogstaver henover ham. :)
Hehe... men det giver vel rigeligt med inspiration til en kommende fortsættelse: "The Men Who Stare at Gays".
#10651 HonoDelLoce 16 år siden
Sad og spillede Fifa09 på ps3'eren, og pludselig begyndte jeg at fryse helt vildt.. Så jeg tog et par tæpper over mig og satte en film på med kæresten.. Har sådan set ligget ned siden.. Med feber, ondt i hele kroppen og en massiv hovedpine..
Nu er der heldigvis kun hovedpinen tilbage..
#10652 elwood 16 år siden
[url= vi taler om solen[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10653 Takfornu 16 år siden
#10654 filmz-Utyske 16 år siden
Sandt nok. :)
#10655 Highland Park 16 år siden
http://politiken.tv/nyheder/kultur/article784790.e...
#10656 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10657 tiany 16 år siden
#10652 Nice :)
#10658 Lady Arwen 16 år siden
#10659 filmz-Utyske 16 år siden
Haha, fantastisk.
#10658 -
#10660 Highland Park 16 år siden
Hehe... men det giver vel rigeligt med inspiration til en kommende fortsættelse:
"The Men Who Stare at Gays".