Og et pænt forsiket, Go tur til Miami og omegn. :) Det lyder sgu som noget af en drømme ferie, man ikke kan undgå at være bare en "lille bitte" smule misundelig på. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Efter at have haft problemer med min bærbar overraskede kæresten mig lige med en ny med win7 installeret. Så jeg har brugt aftenen på at se en elendig fodboldkamp og flytte alle min ting fra den gamle til den nye bærbar.
Og Evermind, jeg har fundet en fin zombie-bog (kan lige sende lidt info omkring den senere)
Oh, det vil jeg glæde mig til!
Derudover føler jeg mig selv seriøst som en zombie for tiden, og det ville være morsomt, hvis det ikke var fordi, at det faktisk indebar manglende lyst/motivation til noget som helst. Det er bare, som om hverdagen er gået hen og blevet ... dødens pølse, kalder man det vist. Jeg er vist kørt ret sur i at arbejde med børn; ja, i det hele taget sur i at have så megen aktivitet, så mange mennesker, så megen larm, så mange problemer og fokuspunkter omkring mig ... også i hverdagen. Gid tilværelsen dog havde en resetknap!
Yes, I'd like some bread with that whine ...
Jeg overvejer mulighederne for et idiotarbejde, der i det mindste giver lige så "meget" som at være pædagog. Det kunne være, dét var en begyndelse.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#10661 NightHawk 16 år siden
Hey, Bony. Et stort tillykke herfra. :)
# 19642 -
Og et pænt forsiket, Go tur til Miami og omegn. :) Det lyder sgu som noget af en drømme ferie, man ikke kan undgå at være bare en "lille bitte" smule misundelig på. :)
#10662 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10663 NightHawk 16 år siden
Han må lugte godt af sved nu ham tilskueren. :P
#10664 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10665 wiseguy 16 år siden
Skal blot overleve en enkelt arbejdsdag i morgen, så står den på 14 dages ferie i Tyrkiet ;o)
#10666 tiany 16 år siden
Så jeg har brugt aftenen på at se en elendig fodboldkamp og flytte alle min ting fra den gamle til den nye bærbar.
#10667 lagoni 16 år siden
#10668 tiany 16 år siden
Han er IT-medarbejder, så han har nogle forbindelser :)
#10669 Neslom 16 år siden
det var da en dejlig gave
#10670 evermind 16 år siden
Oh, det vil jeg glæde mig til!
Derudover føler jeg mig selv seriøst som en zombie for tiden, og det ville være morsomt, hvis det ikke var fordi, at det faktisk indebar manglende lyst/motivation til noget som helst. Det er bare, som om hverdagen er gået hen og blevet ... dødens pølse, kalder man det vist. Jeg er vist kørt ret sur i at arbejde med børn; ja, i det hele taget sur i at have så megen aktivitet, så mange mennesker, så megen larm, så mange problemer og fokuspunkter omkring mig ... også i hverdagen. Gid tilværelsen dog havde en resetknap!
Yes, I'd like some bread with that whine ...
Jeg overvejer mulighederne for et idiotarbejde, der i det mindste giver lige så "meget" som at være pædagog. Det kunne være, dét var en begyndelse.