Har læst lidt om Per Juul Carlsens oplevelser fra Venedig festivalen. 'Bad Lieutenant' og 'The Road' har begge to fået god omtale, hvilket er glædeligt da det er to film jeg ser frem til. For ikke at nævne Herzogs andet bidrag 'My Son My Son What Have Yer Done'.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Fik introduceret Hitchcock for "den lille" i går. Hun bad om at få lov til at se "en gammel" film og så blev det "Rear Window". Hun var helt væk i den ...mission accomplished!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg husker faktisk svagt, at jeg også så "Rear Window", da jeg ikke var særlig gammel, og også synes den var fantastisk. Måske er det hele ideen med at betragte omverden og prøve at forstå den - som man jo netop konstant gør som barn - der var så fascinerende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Føler mig som filmnørd i dag. Har en Back to the Future t-shirt på, Ghostbusters-hættetrøje og Homer Simpson underbukser.... De to første kan give kommentare...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#10671 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10672 filmz-Bruce 16 år siden
#10673 Benway 16 år siden
Jeg husker faktisk svagt, at jeg også så "Rear Window", da jeg ikke var særlig gammel, og også synes den var fantastisk. Måske er det hele ideen med at betragte omverden og prøve at forstå den - som man jo netop konstant gør som barn - der var så fascinerende.
#10674 davenport 16 år siden
#10675 MOVIE1000 16 år siden
#10676 Lady Arwen 16 år siden
#10677 evermind 16 år siden
#10676 Kender fornemmelsen ... :(
#10678 Thomsen 16 år siden
#10679 elwood 16 år siden
Har blot en hvid t-shirt på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10680 dyg 16 år siden
#10676+77 - Jeg har selv haft en enorm mangel på motivation mht. arbejdet de sidste par uger, det irriterer mig gevaldigt!