Pis!!! Vi er så heldige at bo op og ned af en tom forretning, som udlejeren ejer, og strømmen går over den, så vi har alt inklusive i huslejen. Det fede er så at tv og internet går på samme regning, så jeg har gratis net og digi-tv :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Okay nu er jeg ved at blive en smule nervøs. Min PS3 har pludselig fået problemer med at afspille BD's, først hakker det med små mellemrum og derefter bliver dele af billedet en smule forskubbet og pixeleret og ja jeg har prøvet det på to forskellige BD's og lige nu prøvede jeg igen og den gad ingen gang at afspille disken. Sjovt nok kunne den godt afspille dvd film endnu, men åbenbart ikke BD. Jeg har ingen gang haft den i et halvt år endnu, så det burde altså ikke kunne ske. :(
#10745 - Se at få lavet en back-up, og ta' den til forhandleren. Aflæseren til bluerays er røget lyder det som.. Flere af mine kammerater har prøvet det, og det lyder som det samme :-(
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#10745 - Se at få lavet en back-up, og ta' den til forhandleren. Aflæseren til bluerays er røget lyder det som.. Flere af mine kammerater har prøvet det, og det lyder som det samme :-(
Suk! Det var lige det jeg frygtede. Problemet er bare, at jeg ikke har noget usb stik, der er stort nok til at få lavet en back-up.
Du kan bare nøjes med at gemme dine savegames, de fylder ikke alverden. Alt hvad du har downloadet til den, kan du downloade igen fra PSN, altså DLC o.s.v.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Lige set The Damned United. Fremragende film og rigtig god præstation af Michael Sheen, skriver lidt om den i what we saw tråden. Den er også for folk som ikke kan lide fodbold.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10741 davenport 16 år siden
Vi er så heldige at bo op og ned af en tom forretning, som udlejeren ejer, og strømmen går over den, så vi har alt inklusive i huslejen.
Det fede er så at tv og internet går på samme regning, så jeg har gratis net og digi-tv :)
#10742 mr gaijin 16 år siden
Du kan jo hurtigt få afprøvet din teori med den bærbare ved at checke omdrejningerne på el-måleren med og uden apparatet tilsluttet.
#10743 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10744 Bony 16 år siden
#10745 Bobby Singer 16 år siden
#10746 tiany 16 år siden
#10747 colocho 16 år siden
#10748 Bobby Singer 16 år siden
Suk! Det var lige det jeg frygtede. Problemet er bare, at jeg ikke har noget usb stik, der er stort nok til at få lavet en back-up.
Men tak for info'en.
Jeg må se hvad jeg kan gøre.
#10749 filmz-Utyske 16 år siden
Du kan bare nøjes med at gemme dine savegames, de fylder ikke alverden. Alt hvad du har downloadet til den, kan du downloade igen fra PSN, altså DLC o.s.v.
#10750 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"