Ja jeg troede egentlig at de havde fået installeret et tag ligesom på Wimbledons anlæg.
#10780 De er vant til det, men jeg tror nu alligevel godt at de vil i gang med at spille. Men de skal jo holde sig parate så det er vel noget med at nogle læser lidt og de forsøger nok også at holde sig lidt varme.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10782 Ja måske, hvis ellers de har sådan en installeret i omklædningsrummet. De skal jo opholde sig der, indtil de får noget vished. Lytter til musik.
Men som en anden sagde, så er hun oppe i en liga ala Laudrup brødrene og i den dur.
Nå en gang Seinfeld it is.
Mit humør er lige steget adskillige grader, efter at jeg var inde og tjekke op på Tegan & Sara's site, og opdagede at de fanme kommer til Danmark og spiller i Vega d. 22 november. WUUUUUHUUUUU! :)
Håber at du alligevel kan få råd til det på en eller anden måde. Det ville sgu være for bittert, hvis du gik glip af begge bands.
De tre bøger Tegan & Sara har snakket om, kan du i øvrigt bestille fra d. 28 september når det nye album udkommer. Men de kan så kun fåes, hvis man forudbestiller dem sammen med albummet. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#10785 Ja det er sgu nogle koncerter jeg gerne vil til. Især Paramores vil jeg gerne til. Jeg kan dog se, at det er på en tirsdag, hvilket måske kan blive problematisk. Jeg gik dog glip af dem sidste år, så vil seriøst gøre meget for at være der.
Nogle gad jeg godt bo i Kbh. det gør det så meget nemmere mht. koncerter.
Jeg har lige fået en MMS fra en af mine venner. Billedet er af en anden kammerats hænder, hvor han åbenbart har fået skrevet "JYSK HEGN" hen over fingrene. Faktisk er det hans første tusch. Jeg håber lidt at det er en joke og at den ikke er ægte. Mest for hans egen skyld selvfølgelig. Det virker dog ikke sådan og han kunne sagtens finde på det. Jeg kender ingen der er så besat af heavy som ham.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#10781 filmz-jonasgr 16 år siden
#10780 De er vant til det, men jeg tror nu alligevel godt at de vil i gang med at spille. Men de skal jo holde sig parate så det er vel noget med at nogle læser lidt og de forsøger nok også at holde sig lidt varme.
'Cause I'm evil"
#10782 Highland Park 16 år siden
Måske hun spiller lidt Wii?
Vi andre kan jo se "Seinfeld" om et kvarters tid. :)
#10783 MOVIE1000 16 år siden
#10784 filmz-jonasgr 16 år siden
Men som en anden sagde, så er hun oppe i en liga ala Laudrup brødrene og i den dur.
Nå en gang Seinfeld it is.
'Cause I'm evil"
#10785 NightHawk 16 år siden
UK+Euro Tour
November 2009
13-Nov - London, UK - Shepherd’s Bush Empire - Tickets at www.livenation.co.uk
14-Nov - Manchester, UK - Academy 2 - Tickets at www.livenation.co.uk
15-Nov - Edinburgh, UK - Picture House - Tickets at www.gigsinscotland.com
18-Nov - Paris, FR - Alhambra - Tickets at www.livenation.be
20-Nov - Den Haag, NL - Crossing Border Festival - Tickets at www.crossingborder.nl
21-Nov - Lund, SE - Mejeriet - Tickets at www.ticnet.se
22-Nov - Copenhagen, DK - Vega - Tickets at www.billetlugen.dk
23-Nov - Stockholm, SE - Debaser Medis - Tickets at www.ticnet.se
25-Nov - Hamburg, DE - Grunspan - Tickets at www.fkpscorpio.com
26-Nov - Berlin, DE - Astra - Tickets at www.fkpscorpio.com
27-Nov - Munich, DE - Theaterfabrik - Tickets at www.fkpscorpio.com
28-Nov - Cologne, DE - Gloria - Tickets at www.fkpscorpio.com
30-Nov - Brussels, BE - AB Flex - Tickets at www.abconcerts.be
http://www.billetlugen.dk/musik/8611/
Så skal der fluks bestilles billetter. :)
Og Paramore spiller i Store Vega d. 1. December. Dem skal jeg vist også lige ha' bestil billetter til. Nice! :)
http://www.billetlugen.dk/musik/8582/
# 10780 -
Haha, ja det ligner det faktisk. :D
#10786 tiany 16 år siden
Seriøst irriterende at jeg er på sparerunde - kan se at Paramore også giver koncert i DK 1.december. Dem ville jeg satme også gerne se.
#10787 NightHawk 16 år siden
Håber at du alligevel kan få råd til det på en eller anden måde. Det ville sgu være for bittert, hvis du gik glip af begge bands.
De tre bøger Tegan & Sara har snakket om, kan du i øvrigt bestille fra d. 28 september når det nye album udkommer. Men de kan så kun fåes, hvis man forudbestiller dem sammen med albummet. :)
#10788 filmz-jonasgr 16 år siden
Nogle gad jeg godt bo i Kbh. det gør det så meget nemmere mht. koncerter.
'Cause I'm evil"
#10789 Bony 16 år siden
#10790 NightHawk 16 år siden
Clijsters fører 1-0