Gravatar

#10791 NightHawk 16 år siden

Så har den Belgiske vaffel sat fut under kedlerne og brudt Williams, der er blevet mega pissed, for nu at sige det mildt.

Clijsters foran 4-2

Det holdt ikke længe. 4-3 og Williams er back in action!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10792 wimmie 16 år siden

Tak for alle tillykkerne :)

Vi nyder stadig vores ferie selvom det har regnet en del her i Orlando i dag. Men det var jo en god mulighed for at rende rundt i shoppecentre og outlet-malls og bruge en masse penge :)

Vi overvejer lidt af købe en amerikansk bluray-afspiller - så kan vi være ligeglade med regionerne på filmene - på de fleste blu-ray film er der ikke angivet region bagpå, så det er ikke blevet til så mange endnu...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10793 NightHawk 16 år siden

Miss. Sunshine har i øvrigt brudt Wickmeyer og fører 1-0! Way to go go Caroline. :)

# 10792 -

Hey, Wimmie og tillykke med fødselsdagen igår. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10794 wimmie 16 år siden

Hey...du lever op til dit nick hva'? ;)
Der er da ellers ikke mange oppe på denne tid af døgnet i DK :)

Og tak :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10795 evermind 16 år siden

Jeg er også oppe efter en hyggelig drukaften. Nu skal der ses Død Snø! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10796 NightHawk 16 år siden

Clijsters er forrygende i aften og har netop vundet føsrte sæt 6-4.

Kl. er nu 4.02, Williams har smadret sin ketsjer til benmel og jeg skal ha' noget kaffe lige nu!

# 10794 -

Hehe, jeps! :)

Jeg sidder også kun oppe pga. Caroline. Ikke hver dag en dansker er i en semifinale. :)
Gravatar

#10797 NightHawk 16 år siden

Caroline er foran 4-2.

Clijster 2-1 i andet sæt.

Vi er på vej mod min drømmefinale. :)
Gravatar

#10798 NightHawk 16 år siden

Det er tennis i verdensklasse i denne clash of the titans semifinale. 2 år har Clijsters været væk, men alligevel spiller hun som en drøm. Fantastisk at se på!

4-3 i andet sæt til Clijsters over Williams

Caroline aka. Miss Sunshine har vundet første sæt 6-3 i sin kamp. It's looking good!
Gravatar

#10799 NightHawk 16 år siden

Stor dramatik! Williams presser sig selv max nu, mod Clijsters "The Ice Woman". Kæft hun spiller godt!

Clijster fører nu 6-5 i andet sæt. Kommentatoren på Eurosport fik grineflip og jeg er begyndt at se dobbelt! :P

Caroline er lidt i problemer mod Wickmeyer. 2-2 i andet sæt.
Gravatar

#10800 NightHawk 16 år siden

2 matchbolde til Clijsters. Og den kom på en fodfejl! I en semifinale!

Williams er lammet af nerver og står platet som en bulldozer. Og nu er hun oppe og skændes med dommerne, der anklager hende for at true linjedommeren med at slå vedkommende ihjel.

Hold da kæft! Mega skandale af Williams der blir diskvalifiseret for at true dommeren!

7-5 til Clijsters der havde fortjent at vinde kampen på regulær vis.

Men Clijsters havde vundet kampen alligevel er jeg sikker på. Hvilket comeback. Hun kan roligt være pavestolt af sin insats!

Og nu endelig billeder direkte af Caroline der fører 4-3 i andet sæt. Fuck det er spændende!

Skriv ny kommentar: