Har lavet mad med den lille, hvilket er lig med at hun står i kravlegården og råber "GRØJJJJ" og "ARUGGGH" og "GOGGER", mens far steger okse og får et glas stille vin. Det er vildt hyggeligt!!! :)
Nu dufter hytten som en restaurant og der er snart rødt kød og lækre corn on the cob. (Det er vel tirsdag???)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er lige blevet færdig med "Mulholland Drive" og må endnu en gang konstatere at Lynch ikke er min kop te. Bortset fra de mange boobs-shots, synes jeg ikke rigtigt der er noget at komme efter.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg er lige kommet tilbage fra biografen efter at ha' set Taking Woodstock. Hvis man er bare lidt til 'hippie-film', bør man (selvfølgelig) se den, fantastisk og sjov film. Jeg havde læst Ang Lee var blevet kritiseret for ikke at ha' musikken med (noget jeg dog ikke kan få til at passe), men det ville virke underligt hvis musikken fik en større rolle. Det er en film om selve festivalen og personerne, ikke om musikken - to ting der filmisk godt kan adskilles.
#mr gaijin - tillykke med jobbet, det lyder spændende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Efter at have set de "Videodrome" og "Mulholland Drive" trængte jeg til lidt uforpligtende underholdning og har sat "The Evil Dead" på. Jeg har set de to andre film i serien, men aldrig den første.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Og så blev jeg færdig med Sin Nombre. Fantastisk ! Jeg sidder stadigvæk og er forbløffet over hvor godt skruet sammen den er. Flår en igennem hele følelsesregistret og er indtil videre den bedste film lavet i år. Jeg skriver noget om den i what we saw tråden på et tidspunkt, men jeg ligger aktuelt på 9-10/10. Dejligt når der kommer en no name instruktør med no name skuespillere og så tager en fuldstændig på sengen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10891 Benway 16 år siden
#10892 filmz-Utyske 16 år siden
#10893 davenport 16 år siden
Det er vildt hyggeligt!!! :)
Nu dufter hytten som en restaurant og der er snart rødt kød og lækre corn on the cob. (Det er vel tirsdag???)
#10894 dyg 16 år siden
#10895 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10896 filmz-Utyske 16 år siden
#10897 lagoni 16 år siden
#mr gaijin - tillykke med jobbet, det lyder spændende.
#10898 filmz-Utyske 16 år siden
#10899 tiany 16 år siden
#10900 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"