Gravatar

#10901 filmz-Bruce 16 år siden

#10900 Dejligt at høre. Absolut en af de film jeg ser mest frem til i år :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10902 Lady Arwen 16 år siden

Yay så står den på biograf-tur både fredag og lørdag :D Skal endelig have set Harry Potter wohoo og skal se The Ugly Truth lørdag - bliver hyggeligt :)
Doctor Who <3
Gravatar

#10903 Kruse 16 år siden

Det var rart at få sit The Daily Show-fix efter en så lang pause :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10904 MOVIE1000 16 år siden

fik set Fast and Furious igår den var ok blev ikke så inponeret kun i starten der fungerede det godt med et flashback men ellers så spiller de rollerne rimelig godt en ting forstår jeg ikke SPOILER SPOILER hvorfor er Paul Walker FBI agent i slutningen af 2eren blev hans straffe atest ren til sidst og han vil åbne et værksted sammen emd sin ven men i denne her er han FBI agent. er så hele filmen et flashback?

men den får 3/6 da jeg synes der mangler nogle flere racer løb som gjorde de andre mere spændende.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10905 Kruse 16 år siden

Cdon.dk har i øjeblikket en eller anden tilbudskampagne, hvor de siger at hele deres udvalg har fået taget mellem 5% og 50% af prisen. Så kiggede jeg i mine gemte indkøbsvogn, fordi at jeg kan huske at "Welcome to the Dollhouse" normalt kostede 99 kr., og jeg ville se hvor mange procent der er taget af prisen. Hvad koster den så nu? 99 kr.! Der står bare nu at normalprisen var 109 kr.. Snyd og humbug!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10906 MOVIE1000 16 år siden

har lige fremlagt og fik 7 havde håbet på lidt mere hvis man ser hvad de andre havde at fremvise
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10907 cyberzed 16 år siden

#10906 Ny skala? for så er det vel ikke helt skidt?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10908 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige skrevet med en journalist på politiken p.g.a. denne artikel.

Han havde oprindeligt skrevet: "Med det nyere 21:9- formatet bliver fladskærmen strakt ud i bredden, hvilket gør, at formatet er identisk med formatet Cinemascope, som alle biograffilm optages i." og jeg gjorde ham opmærksom på at en del film altså optages i formater der svarer til 16:9 og gav ham et par eksempler på nyere film, der er optaget i 1.85, så nu er artiklen rettet. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10909 Highland Park 16 år siden

#10908: Jeg skrev faktisk også til ham, men du var tydeligvis hurtigere, for i selvsamme øjeblik jeg havde sendt min e-mail, var fejlen blevet rettet. :)
Det andet er kedelig vildledning af forbrugere, der ikke ved bedre, og desuden er det at tale Philips' informationschef Erling Madsen efter munden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10910 Michael Andersen 16 år siden

»Det betyder, at man ser filmen i det format, som filminstruktøren havde tænkt sig - dvs. uden de sorte bjælker«, siger Erling Madsen, informationschef for Philips til Ritzau.

[tænkepause]Dvs. man undgår sorte bjælker på sådan en skærm[/tænkepause]

Dog skydes mange film i formater, der svarer til 16:9, hvilket betyder, at der i flere tilfælde vil komme sorte bjælker i siderne på en 21:9-skærm.

[tænkepause]Der røg det argument[/tænkepause]
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: