Nå men det blev foreløbigt til Hven i morgen og Pøleåstien fra Helsinge til Hillerød (22 km) på Mandag. Måske Kongelunden skal gås tyndt senere næste uge - stadig åben for forslag.
Vores titeldesigner mangler lige at lægge sidste hånd på værket, men ellers er filmen, som jeg og 5 andre har arbejdet hårdt på at få optaget, klippet, lagt lyd på og colorgradet osv., så godt som færdig nu og alt dette har vi nået inden for en uge. Det har været hårdt og til tider også en smule uoverskueligt, men det er fandme en rar fornemmelse man har i maven, når man så endelig ser at alt det hårde arbejde faktisk har givet pote og filmen viser sig at blive helt vellykket, når alt stort set har været i vejen for at det ikke skulle lykkes. :)
Damn jeg er også godt smadret nu. Det er hårdt at lave film!
#10953 Jeg er helt og aldeles enig :) Dansk politik er at sige det, som majoriteten af vælgerne vil høre og holde kæft med det man egentlig tror på. Der skal EL og Johanne så, trods alt, have et cadeau for at gå imod strømmen.
Har skrevet under på slutseddel i dag og ugen har været hård, men har nået rigtig meget, få fejl, tilfreds kunde og god stemning, så jeg skal simpelthen bare knappe en øl op og slappe af nu :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Aftensmaden kom lidt sent undervejs. Der står en couvette i ovnen, med en kartoffel og chiliblanding, med friske majskolber. Ellers ligger Obersten og DKSBF og ser Nanna i soveværelset og venter.
Ja, en rigtig weekend hos familien Danmark. Skal man vælge Vild Med Dans eller Talent????? geeeee.... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#10961 cyberzed 16 år siden
#10962 jessup 16 år siden
#10963 Bobby Singer 16 år siden
Damn jeg er også godt smadret nu. Det er hårdt at lave film!
#10964 filmz-Bruce 16 år siden
Har skrevet under på slutseddel i dag og ugen har været hård, men har nået rigtig meget, få fejl, tilfreds kunde og god stemning, så jeg skal simpelthen bare knappe en øl op og slappe af nu :)
#10965 filmz-Utyske 16 år siden
Ja, det er sjovt at man kan komme til at savne en støjende personlighed som Preben Møller Hansen, så er politik virkelig blevet kedeligt. :)
#10966 filmz-Bruce 16 år siden
#10967 davenport 16 år siden
#10968 gi-jones 16 år siden
#10969 MOVIE1000 16 år siden
#10970 davenport 16 år siden
Ellers ligger Obersten og DKSBF og ser Nanna i soveværelset og venter.
Ja, en rigtig weekend hos familien Danmark. Skal man vælge Vild Med Dans eller Talent????? geeeee.... ;)