Gravatar

#3971 lagoni 15 år siden

Haha, fantatisk! :D

Utrolig synd for dværgen dog, men selve historien er jo genial. Den kan sikkert læses i Ekstrabladet snart, gad godt høre efterspillet til historien.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3972 gi-jones 15 år siden

#3970: Det er sgu det sygeste jeg har hørt! Den mand må jo være fuldstændig bims. Men sjovt ikke desto mindre - for alle os andre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3973 Highland Park 15 år siden

Sindssyg historie!
Hvis jeg var det stakkels offer, havde jeg formentlig meldt fjolset til politiet. Der er trods alt tale om frihedsberøvelse.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3974 El vez 15 år siden

#3970 ahaha det var sgu et godt grin, tak for det ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3975 evermind 15 år siden

Hvis nogen af jer ser noget til det i avisen, må I meget gerne sige til. Så er jeg sgu nødt til at købe den avis. Ville også gerne selv vide, om sagen får et efterspil ... "Dværgens hævn" eller noget i dén dur. :)

Men det kan selvfølgelig være, kollegaen, der fortalte den, hører noget mere og beretter videre. Man kan kun håbe!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3976 Michael Andersen 15 år siden

Genialt. Endnu en dværg-relateret ting til huskebogen :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3977 elwood 15 år siden

#3975 Hostel 3: Dwarf Edition 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3978 evermind 15 år siden

Hehe, jeg vidste, at dette var det rette forum for obskure dværge-relaterede beretninger. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3979 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg gad vide om politiet overhovedet ville tro på sådan en historie, hvis dværgen anmeldte den :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3980 gi-jones 15 år siden

Jeg undrer mig over det her:
Den nyankomne får dog beroliget dværgen en smule, idet han forklarer ham sammenhængen

Hvordan forklarer man lige det? "Øhh, jo hr. nu skal du høre. Min ven, nej bekendte, her handlede i ganske god tro, idet han troede at du var en trold, pga din lidt lavstammede natur. Det kan du da godt forstå ikke?"
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: