Gravatar

#11051 Lady Arwen 16 år siden

fik lige fri så varer over en uge inden jeg skal på arbejde igen :D
Doctor Who <3
Gravatar

#11052 evermind 16 år siden

MOVIE1000 (11042) skrev:
Bony / filmzer

jeg skal til New York manhatten sammen med min skole klasse 10. vi rejser i aften kl 23:45:)

Lækkert nok, go' tur! :)

Håber sgu også, min drøm om at krydse Atlanten næste år lykkes ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11053 evermind 16 år siden

Michael Andersen (11046) skrev:
Sidste jeg var derovre gik jeg tilfældigvis ind i indspilningen af "I Am Legend" og fik "hilst" på Will Smith.

Var det dig??? Jeg kunne have sværget på, der bare var tale om dårlig CGI ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11054 wimmie 16 år siden

Hehe ;)
Tror det var ham der var inde i hunden...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11055 Highland Park 16 år siden

evermind (11052) skrev:
Håber sgu også, min drøm om at krydse Atlanten næste år lykkes ...

I en tro kopi af pavekajakken?

Go' tur MOVIE1000. Jeg var i Rom i 9. klasse. Det var nu heller ikke dårligt - lærerne blev plørefulde. En af dem var ved at smide et køleskab ud over altanen, men blev stoppet i tide, en anden lagde an på en af pigerne og knappede sin skjorte op, så hans fuldfede vom foldede sig ud etage for etage. Sidstnævnte gik jeg heldigvis glip af.
Rom er i øvrigt en fantastisk by. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11056 MOVIE1000 16 år siden

joh tak evermind & Highland park
hehe kan huske en dag jeg var i københavn sammen med de gamle vi skulle på national museet men den havde ikke åbnet der endnu hva går vi forbi joh en film optagelse til den danske film Guldhornene og jeg er ikke helt sikker men jeg tror at det var instruktøren som skulle have en cigaret midt i optagelsen så går min far hen til ham og tænder en lighter hvorefter min nærmest råber til ham "JAH JEG KUNNE GODT SE DU MANGLEDE ILD" hvor han så hopper op og ned imens han hvisker "SHH VI SKAL VÆRE HELT STILLE VI ER VED AT OPTAGE" også 10 sec efter er der et par som skulle ud til deres bil for at pakke de smækkede med bil dørene så hoppede han hen til dem og sagde det samme til dem:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11057 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og ser "Red Dawn". Til trods for det lidt cheesy musik og at skuespillere tit falder, før de er blevet skudt, er det faktisk en ganske habil film.

Med lidt større budget, kunne den have været ret vild - en kandidat til et remake. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11058 Highland Park 16 år siden

#11056: Er det både din far, der råber, hopper og hvisker? Jeg er lidt forvirret...

#11057: Så skal du vel næsten også have fat i "Steel Dawn". Jeg har set den i Tiger til den sædvanlige tyver.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11059 filmz-Bruce 16 år siden

#11057 Mærkeligt at dens release på BD blev udsat i 2007 og vi stadig ikke har fået den. Kunne være sjov at gense :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11060 Michael Andersen 16 år siden

#11053 - #11054

Ouch :) Jeg er "med" i en af flashback-scenerne. Den, hvor Smith flygter med familien ud af huset. Jeg står gemt ovre bag Washington Square buens højre ben :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: