Gravatar

#11061 filmz-Utyske 16 år siden

#11058 -
Hah, det kunne være jeg lige skulle et smut forbi Tiger.

#11059 -
Virkelig? Jeg anede ikke engang at den var en kandidat til BD. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11062 Thomsen 16 år siden

Var lige henne at træne. Nu vil jeg belønne mig selv med (mere) kaffe og bind 2 af Harry Potter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11063 filmz-Bruce 16 år siden

#11061 Jo :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11064 filmz-Utyske 16 år siden

#11063 -

Der kan man bare se. Ok, dvd-udgivelsen er heller ikke et hit, men det er nu ikke den mest oplagte BD-udgivelse jeg er stødt på. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11065 evermind 16 år siden

#11054 Er du sikker? Jeg er nemlig rimelig overbevist om, at Ben Affleck spillede hunden ...? :)

#11055 Nej, pavekopteren! ;) Hvilket minder mig om, at jeg skal huske at købe antihaj-spray ...

#11060 Du må høre meget for dine 15 seconds of almost fame. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11066 MOVIE1000 16 år siden

#11058 hehe det er min far der råber og det er instruktøren der hopper og hvisker samtiddig:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11067 Michael Andersen 16 år siden

#11060 Du må høre meget for dine 15 seconds of almost fame. :)

Ja selv Sidney Lee griner af mig ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#11068 MOVIE1000 16 år siden

nåh så er det ved at være tid i skal nok ikke regne med at jeg læser indlæg som skrives til mig når ejg kommer hjem da jeg ved at der vil blive skrevet rimelig meget i indlæggene.
New York here i come:)
skal lige siges at jeg fik den vigtige opgave at sørge for at medbringe Die Hard mega hard i skolen idag da den foregår i new york.
dagens nyhed imorgen: MOVIE1000 invaderer New York:)

et peace tegn på computer sprog må vil være Y så Y
er lige blevet færdig med Stargate Sg-1 sæson 1 den var go det er en serie jeg må eje

jah det var så alt det jeg tænkte på lige nu så er jeg fri for at skrive det når jeg kommer hjem. når jeg kommer hjem er der nye tanker men det er film tanker skal have købt nogle som udkommer imorgen og næste tirsdag:)

okay mit sidste link:)

læs så det hele igen imens sangen kører:)

skrives ved den 29. september:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11069 dyg 16 år siden

#11068 - Der er kun én rigtig måde at høre den sang på:

Forestil dig Times Square, 1. januar 2005 kl. 0:00, flere hundrede tusinde (for ikke at sige over en million) mennesker står arm i arm alt imens masser af konfetti suser rundt overhovedet på dem og New York, New York brøler ud af højtalerne. Midt i det hele står fire knægte fra Vejle og er ret tavse, mens de nyder oplevelsen. Jeg var den ene af knægtene.

En stor oplevelse, som jeg ALDRIG vil gøre igen. At stå på Times Square i bidende kulde fra midt på eftermiddagen og indtil midnat. Man kunne ikke engang komme på toilet!

Men da Frankie-boy's stemme lød i højtalerne, så var smerten i benene, den dunrende hovedpine og den store tisse-trang glemt!

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11070 PredatorX 16 år siden

Ligger på langs, halvt i koma efter dagens muay thai træning og ser Akira i HD (som ser freaking fantasitsk ud)..
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: