Endelig fri....gider sgu ikke sidder her længere og taste postnumre og adresse - bvadr! Væk mig når I har fundet et bedre job til mig - nu vil jeg køre på shell og skaffe spandevis af cola og måske en franner....selvom jeg ikke burde...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har lige måtte melde mig syg igen, da nakken har sat sig fast. I guder, hvor er jeg dog træt af min ryg for tiden, men på fredag skulle jeg gerne få svar på om jeg er lige til lossepladsen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har lige måtte melde mig syg igen, da nakken har sat sig fast. I guder, hvor er jeg dog træt af min ryg for tiden, men på fredag skulle jeg gerne få svar på om jeg er lige til lossepladsen.
Hmm jeg begynder sgu at overveje om man skulle tage til øen for at besøge alle dem der er i tæt familie med Skidt-Mads lige for tiden...milk and cookies anyone :)
#11081 wimmie 16 år siden
#11082 evermind 16 år siden
#11083 Michael Andersen 16 år siden
#11084 PredatorX 16 år siden
#11085 filmz-Utyske 16 år siden
#11086 PredatorX 16 år siden
Sucks ... :-/
#11087 filmz-jonasgr 16 år siden
Ganske morsomt at læse hvilken e-mails en anmelder en gang imellem modtager.
'Cause I'm evil"
#11088 filmz-Bruce 16 år siden
#11089 Highland Park 16 år siden
Det skabte næsten en krise, da Ruslands præsident Boris Jeltsin ville købe pizza iført pyjamas under et besøg i USA.
Hehe... han har altid været en god pauseklovn. :)
Utyske og bruce: God bedring til jer begge.
#11090 cyberzed 16 år siden