Har det kamp ringe, og hoster som et møgsvin. Er lige på kanten til at brække mig over hoste. Og siden det kun er ca. en måned siden jeg havde influenza (endda i min ferie) kan jeg ikke tillade mig at melde mig syg. Og det virker egentligt lidt åndsvagt, for vi har plakater hængende med at man skal blive hjemme, hvis man har det dårligt. Tror bare ikke min chef er enig med den besked... Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men jeg tror altid at cheferne har på fornemmelsen at man faker den, når man er syg. Nu kan de se det ved selvsyn onsdag, for der er der møde med de andre afdelinger.
Puha...!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11055 Nej, pavekopteren! ;) Hvilket minder mig om, at jeg skal huske at købe antihaj-spray ...
Hmm... hvad skal man bruge antihajspray til, hvis man flyver?
Jeg vil også se "Akira". Nu. :/ Og så troede jeg ellers ikke, at man kunne træne muay thai her til lands. Hvordan markerer man et slag, når man kommer flyvende med knæet først?
[url= sardin![/url]
Highland Park (11073) skrev:
Jeg vil også se "Akira". Nu. :/ Og så troede jeg ellers ikke, at man kunne træne muay thai her til lands. Hvordan markerer man et slag, når man kommer flyvende med knæet først?
#11070 Ah, den gad jeg sgu godt eje på BD! Det lyder godt med billedet ... er fristet til en reinvestering, når jeg engang bliver rig og berømt. Synes desværre, den endnu er lidt speget i prisen ...
#11071 God bedring, mand! Jeg kender og hader selv den dér skyldfølelse ved at blive hjemme, når man virkelig er skidt, selv om det er en ærlig sag!
Jeg fik lige at vide af forstanderen i dag, at jeg skulle til Tokyo om to uger. Det er desværre på en ret trist baggrund: Den lærer, der havde ansvaret for højskolens Tokyo-tur, er blevet sygemeldt i en længerevarende periode. Slam bam! Så står jeg med planlægningen af en Tokyo-tur for en flok højskoleelever om fjorten dage. I forvejen har jeg nok til på bordet til at holde mig beskæftiget fra ni morgen til ni aften. Velkommen til voksenlivet, siger jeg stille til mig selv, her to uger efter jeg afleverede mit speciale.
#11070 Ah, den gad jeg sgu godt eje på BD! Det lyder godt med billedet ... er fristet til en reinvestering, når jeg engang bliver rig og berømt. Synes desværre, den endnu er lidt speget i prisen ...
JEG kan ihvertfald varmt anbefale:-D
Highland Park (11077) skrev:
Haha, fantastisk klip. Tak PredatorX. :)
You're welcome hehehe.. et lille gylden øjeblik i en pænt cheesy film.
Highland Park (11077) skrev:
Jeg har hvert fald ikke hørt om det. Men okay, som så meget andet er det vel nærliggende at tro, at det kan lade sig gøre et eller andet sted.
Jeps, der er masser af klubber i DK:-) Jeg træner i Sor Rachan på amar.
#11071 davenport 16 år siden
Og det virker egentligt lidt åndsvagt, for vi har plakater hængende med at man skal blive hjemme, hvis man har det dårligt. Tror bare ikke min chef er enig med den besked...
Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men jeg tror altid at cheferne har på fornemmelsen at man faker den, når man er syg.
Nu kan de se det ved selvsyn onsdag, for der er der møde med de andre afdelinger.
Puha...!
#11072 PredatorX 16 år siden
Synes det var lid kært da jeg læste det som marsvin hehe
#11073 Highland Park 16 år siden
Jeg vil også se "Akira". Nu. :/
Og så troede jeg ellers ikke, at man kunne træne muay thai her til lands. Hvordan markerer man et slag, når man kommer flyvende med knæet først?
#11074 PredatorX 16 år siden
[url= sardin![/url]
Troede du ikke man kunne træne muay thai i DK ???
#11075 evermind 16 år siden
#11071 God bedring, mand! Jeg kender og hader selv den dér skyldfølelse ved at blive hjemme, når man virkelig er skidt, selv om det er en ærlig sag!
#11073 Har du aldrig set Batman: The Movie? :P
#11076 davenport 16 år siden
Glemte helt at sige velkommen tilbage til Navarre. God bedring med synet.
#11077 Highland Park 16 år siden
Nej, som barn så jeg en masse afsnit af 60'erserien, men filmen har jeg endnu ikke set.
Det er fedt, så god tid Robin giver sig til at overdrage den spray. :D
Jeg har hvert fald ikke hørt om det. Men okay, som så meget andet er det vel nærliggende at tro, at det kan lade sig gøre et eller andet sted.
#11078 mr gaijin 16 år siden
Jeg fik lige at vide af forstanderen i dag, at jeg skulle til Tokyo om to uger. Det er desværre på en ret trist baggrund: Den lærer, der havde ansvaret for højskolens Tokyo-tur, er blevet sygemeldt i en længerevarende periode. Slam bam! Så står jeg med planlægningen af en Tokyo-tur for en flok højskoleelever om fjorten dage. I forvejen har jeg nok til på bordet til at holde mig beskæftiget fra ni morgen til ni aften. Velkommen til voksenlivet, siger jeg stille til mig selv, her to uger efter jeg afleverede mit speciale.
#11079 PredatorX 16 år siden
JEG kan ihvertfald varmt anbefale:-D
You're welcome hehehe.. et lille gylden øjeblik i en pænt cheesy film.
Jeps, der er masser af klubber i DK:-) Jeg træner i Sor Rachan på amar.
#11080 Lady Arwen 16 år siden