Gravatar

#11141 filmz-Utyske 16 år siden

Mmmm.. post-its!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11142 filmz-Bruce 16 år siden

Well Naser Khader er muligvis folketingets klovn, men når han gør noget som dette (uanset motiv), så får han sgu en venlig tanke med herfra. Synd han ikke lige tæller til 10 engang i mellem.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11143 filmz-jonasgr 16 år siden

#11142 De lyttede åbenbart til eksperten. Hvis dit barn bliver bortført er det bare med at få fingeren ud og tag afsted og hente barnet tilbage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11144 elwood 16 år siden

Eller ringe til Chuck Norris.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11145 Neslom 16 år siden

Gad vide om du er lige så heldig som mig, modtog min Iphone 3Gs fredag og én til om mandagen
Gravatar

#11146 elwood 16 år siden

Så det fandme i morgen aften det sker, det fine tøj er fundet frem, ved ikke hel om jeg gider tage jakke på, men skjorte hvertfald, og sorte bukser.

Noget hel andet, fik snakket med en af mine danseveninder igår, og fortalte om jeg sku til Koncert og høre Diana Krall, da jeg så nævnte det var en jazz pianist blev hun ret intresseret, så nu er spørgsmålet, hvilket album skal jeg bruge som intro for hende.

Jeg tænker selv på Hendes fantastiske Live in Paris, som var den jeg faldt for i starten, men nu ville jeg lige høre lidt forslag fra andre DK fans, hvis du kun måtte låne dem en CD, hvilken sku det så være?
Gravatar

#11147 filmz-jonasgr 16 år siden

For dem som er interesseret i Paramore, kan man nu lytte til deres nye album på deres myspace side : Brand New Eyes
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11148 Corgan 16 år siden

Så er sidste dag på arbejdet omme. Det har sgu været spændende, men jeg glæder mig til at komme tilbage til Danmark igen. Jeg har dog allerede skrevet under på at komme tilbage til London igen snart.
Gravatar

#11149 elwood 16 år siden

Top Gear afsnittet med USA er dælme ikke for sjov, og så jo, men slutningen, hvordan helvede fik de lige den ide, har set det et par gange nu, men jeg forbløffes stadigvæk nogen gange over det.

Det er ret scary.
Gravatar

#11150 filmz-jonasgr 16 år siden

Lige taget en pause fra Benny's Video og gør mig klar til at tage en halv time mere.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: