Jeg skal til at se lidt BSG og så i seng. I morgen er det tid til den ugentlige undervisningsdag og når man arbejder med noget interessant resten af ugen, er det altså nogle hårde undervisningstimer - spændende emner, men det er ikke sjovt at sidde stille i 6 timer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sikker og lytter til noget Cohen før jeg smutter i seng. Leder efter sange med den tykke afslappende stemning. Blue raincoat. A thousand kisses deep. Ahhh...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11146: Den er svær elwood, men jeg ville nok vælge "When I Look in Your Eyes" - det rummer så mange uimodståelige numre, og er i øvrigt det første af hendes album, jeg stiftede bekendtskab med. :)
-3
Jeg glæder mig til at opleve Jon Stewart hovere og udøve skamløs selvpromovering om en times tid.
#11156 Jeg tror jeg nødt til og lave en kombi, fordi Live in Paris er simplthen så fantastisk et Live album, så det skal hun bare ha hørt, men WILIYE er et godt bud, nå men jeg har lidt tid jeg skal først møde hende igen mandag, eller i weekend, hvor vi skal lave lidt afskeds halløj for vores svenske danser der rejse tilbage igen 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11157: Pokkers til svenske piger! De dukker op ud af det blå, snurrer, charmerer og løber om hjørner med en og smutter så ellers, når man mindst venter det. :/
En kombi er skam også en fin idé, for du har helt ret; "Live in Paris" er vidunderligt. :)
#11158 Jeg skal dog over og besøge hende til Oktober eller November kan ik lige huske, sammen med nogen af de andre dansere, så det ser jeg frem til, så kan jeg også få fyldt op med ahlgreens Bilar.
Ja de svenske piger er fantastiske, vi har to af dem på vores hold, den ene af dem har jeg aldrig nogen set ikke smile, hun smiler altid, det er satme smitsomt. Hende som rejser (den anden er taget hjem) havde jeg også den mest fantastiske dans med på Livø her i sidste weekend, alt gik pludselig op i en højer enhed, det var hel underligt.
Ang. Diana Krall Damm jeg håber hun spiller Devill May Care her i morgen aften, btw har koncerten ikke været i KBH allerede?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11151 Bony 16 år siden
#11152 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11153 lagoni 16 år siden
#11154 DarkLight 16 år siden
#11155 colocho 16 år siden
#11156 Highland Park 16 år siden
-3
Jeg glæder mig til at opleve Jon Stewart hovere og udøve skamløs selvpromovering om en times tid.
#11157 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11158 Highland Park 16 år siden
En kombi er skam også en fin idé, for du har helt ret; "Live in Paris" er vidunderligt. :)
#11159 elwood 16 år siden
Ja de svenske piger er fantastiske, vi har to af dem på vores hold, den ene af dem har jeg aldrig nogen set ikke smile, hun smiler altid, det er satme smitsomt. Hende som rejser (den anden er taget hjem) havde jeg også den mest fantastiske dans med på Livø her i sidste weekend, alt gik pludselig op i en højer enhed, det var hel underligt.
Ang. Diana Krall
Damm jeg håber hun spiller Devill May Care her i morgen aften, btw har koncerten ikke været i KBH allerede?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11160 Highland Park 16 år siden
Jo, det var i lørdags (deraf mit -3). Du kan se, hvad hun spillede her:
http://ibyen.dk/musik/koncert-jazz/article792525.e...