Gravatar

#11281 evermind 16 år siden

Utyske (11276) skrev:
#11275 -

Jeg mindes også at vi har snakket om det på et tidspunkt, at det kommer til PS3, da jeg tænkte at det sikkert var et spil for dig. :)

Det må være alderen, jeg mærker, så ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11282 elwood 16 år siden

Men han dræber jo sine artfæller i spillet?

Det må da føles forkert.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11283 evermind 16 år siden

tiany (11277) skrev:
Er stadig ikke helt frisk... men i dag får vi nøglerne til vores hus og det kan i hvert fald bringe humøret lidt i vejret.

Oh, lækkert - tillykke med det! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11284 tiany 16 år siden

cyberzed (11280) skrev:
#11277 Nice, flytter i ind i weekenden eller?

Ja regner med det - nu skal vi lige ud i aften og finde ud af hvor meget maling vi skal bruge og så skal vi lige have koordineret en halvering af en væg.

Men jeg regner med at vi kan flytte ind i weekenden.
Valar morghulis
Gravatar

#11285 cyberzed 16 år siden

#11284 Cool så kan vi lave en flytteklub i Kolding i weekenden :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#11286 bullettooth 16 år siden

Efter 1 1/2 års fravær sidder jeg og terper igennem de sidste lange tiders indlæg herinde........ Kan se en del nye ansigter, men også en masse af de gamle :-)

Gravatar

#11287 tiany 16 år siden

#11286 Du slipper aldrig af med os :D
Velkommen tilbage :)
Valar morghulis
Gravatar

#11288 Thomsen 16 år siden

Pyh, har lige været henne at træne. Det er da hårdt, sådan noget. Hvornår mon man kan få det på tube? Det er altså ikke særligt år 2000-agtigt, det andet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11289 bullettooth 16 år siden

#11287 Tak Tak..... ville da også være kedeligt hvis der kun var nye herinde, så rart at se i blev hængende mens jeg var væk.... ;-)
Gravatar

#11290 Kruse 16 år siden

Så er der et par timers tid til at jeg skal ud på stadion og se EfB smække AGF tilbage til århus :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: