#11269 - Så blev jeg færdig med den, og det var noget heeelt andet end jeg havde regnet med. Jeg er absolut vild med stemningen og tempoet i filmen, samt kemien mellem de to hovedrolleindehavere. Rigtig god lille film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Efter jeg tidligere i dag grinte lidt af Luksusfælden, gik det op for mig jeg egentlig ikke præcist ved hvor meget jeg skylder i SU-lån. Nu er det jo så smart at vi lever i en elektronisk tidsalder hvor alt skulle kunne finde spå nettet, men så nemt er det ikke - jeg brugte en mindre evighed på at få borger.dk til at blive vist ordentligt blot for at opdage at siden med SU-lån slet ikke virker. Dumme internet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og undrer mig over menuen til Kolding Gym.'s gammel elev fest :
Lakseroulade med marinerede ris Kalkunterrine med cherrytomat Bagt laks med fennikelsalat Kartoffeltærte med røget laks Indbagt hanebryst med rød pebercreme Små tærter med parmaskinke og humus Røget kalkun med salat og kerner Ost med druer Hjemmebagt brød og smør
Ikke det fedeste når man ikke kan tåle fisk... hmm... Den skole finder altid på de underligste menuer...
#11271 evermind 16 år siden
#11272 dyg 16 år siden
#11273 DarkLight 16 år siden
Nej, mine forældre var bare på besøg for første gang siden de hjalp med at flytte.
#11274 lagoni 16 år siden
#11275 evermind 16 år siden
#11273 Ah, okay ... Jamen så tillykke med dét da. :)
#11276 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg mindes også at vi har snakket om det på et tidspunkt, at det kommer til PS3, da jeg tænkte at det sikkert var et spil for dig. :)
#11277 tiany 16 år siden
#11278 Lady Arwen 16 år siden
Ikke det fedeste når man ikke kan tåle fisk... hmm... Den skole finder altid på de underligste menuer...
#11279 filmz-Utyske 16 år siden
#11280 cyberzed 16 år siden