Gravatar

#1121 dyg 16 år siden

Sidder og undrer mig over, at jeg har købt over 20 hd-dvd film uden at have købt htpc endnu..

Desuden er jeg godt og grundig smadret efter 2 timers baseball og så en god cykeltur bagefter. Jeg kan godt mærke, at jeg er meget mere i hopla nu end jeg var for et år siden. Jeg har også tabt 6-8kg siden da, uden egentligt at gøre noget ved det andet end at droppe al den chokolade og alle de kager. Da jeg begyndte at skære ned troede jeg ikke, at jeg ville kunne klare det, men det går egentligt fint. Selvfølgeligt forkæler jeg mig selv en gang imellem, men det er ikke 5-7 gange om ugen mere.

Jeg håber på at kunne blive ved med at smide nogle kg (omend ikke i samme fart). Jeg bliver aldrig i liver nogen helse-freak, men jeg elsker at dyrke alle mulige former for sport (lige på nær almindeligt røvkedeligt løb), så det skal nok gå.

Men nu vil jeg forkæle mig grænseløst og købe en pizza!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1122 filmz-Kadann 16 år siden

Og nu er jeg gået i gang med at se "Space Cowboys" på HD DVD, lidt mere Clint kan jo aldrig skade. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#1123 davenport 16 år siden

Kanon Cyberzed. Det er jo din livsdrøm. Sejt nok! :D

On the other hand... Nogen har formastet til at svine mig på min blog, bare fordi man er modstander af bønder.
Dejligt at kunne give igen, af en noget voldsommere skuffe. (Hvis det interesserer nogen, er det i comments omkring lørdag og skovturen, mener jeg)

Ellers har vi lige sat en 1 kg. coulotte til livs, og rundet af med is. Det er vel tirsdag?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1124 wiseguy 16 år siden

Har lige fundet ud af hvad Facebook er!!! Jeg ved godt, at jeg er et par år bagud, men jeg bor jo på landet ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1125 DarkLight 16 år siden

Farmbook?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1126 dyg 16 år siden

Online på filmz igennem Google Chrome. Lader til at være en hyggelig lille browser.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1127 elwood 16 år siden

#1126 Det lyder ret bling bling hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1128 gi-jones 16 år siden

Har netop købt mig fattig i bøger om screenwriting. Nu kan den danske filmindustri fandme bare komme an. Mærk Jer mine ord! Millionær inden Jul!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1129 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden

(1126) skrev:
Online på filmz igennem Google Chrome. Lader til at være en hyggelig lille browser.


Ditto. Jeg er allerede vild med Chrome. Det kører utroligt hurtigt, er simpelt og har et flot design. Især Filmz nyder godt af denne browser, alt går noget hurtigere nu.
Gravatar

#1130 Michael Andersen 16 år siden

#1116 Alene? Har du slet ikke lært noget af "Into the Wild"?
Happiness only real when shared.
:)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: