Gravatar

#1131 fubar 16 år siden

Har brugt aftenen på at se "an evening with kevin smith", men holder en pause fra det nu mens der er x-files.

Jeg købte showet med Kevin Smith efter at have læst om det her på siden. Må indrømme at det til tider er ganske underholdende, men hans publikum er godt nok belastende...
Gravatar

#1132 Bony 16 år siden

Google Chrome er en rigtig lækker browser! Kan klart anbefales!

EDIT: Nu har jeg leget lidt rundt med Google Chrome et stykke tid, og helt seriøst, så virker min browser/computer pludselig fire gange så hurtig som før. Det er en fryd. Hjemmesider popper op med det samme, ingen ventetid som før i tiden med IE og FX. For fanden det er sgu skønt at bruge! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1133 elwood 16 år siden

Venter endnu mere på LBP efter og ha set de nye billeder fra konsol tråden.

to måneder, come on you can do it elwood, hold on!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1134 dyg 16 år siden

Angående Chrome, så mangler jeg én ting: Adressebarens "I'm feeling lucky" søgefunktion. Det var sgu dejligt, at man (i FX) bare kunne skrive "imdb blade runner" og så åbnede blade runners side på imdb.com. Ikke noget med at først skulle trykke på et link.

Men jeg er overbevist om, at jeg kommer til at bruge Chrome på min arbejdscomputer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1135 davenport 16 år siden

Perfekt browser. Jeg læste om den i en gratisavis i morges og hentede den med det samme. Det betyder tillige, at jeg kan bruge filmz her nu. Skønt!
Kæft det går hurtigt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1136 DarkLight 16 år siden

(1134) skrev:
Angående Chrome, så mangler jeg én ting: Adressebarens "I'm feeling lucky" søgefunktion. Det var sgu dejligt, at man (i FX) bare kunne skrive "imdb blade runner" og så åbnede blade runners side på imdb.com. Ikke noget med at først skulle trykke på et link.

Men jeg er overbevist om, at jeg kommer til at bruge Chrome på min arbejdscomputer.


Adresselinie: imdb (tab) blade runner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1137 gi-jones 16 år siden

#1136: IKke forstået. Det kan man da ikke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1138 tiany 16 år siden

Er også meget tilfreds med Chrome indtil videre, der er dog et par små ting som nok skal rettes til, men hvad kan man forvente i en beta
Valar morghulis
Gravatar

#1139 cyberzed 16 år siden

#1130 Kommer an på om folk man deler med forstår galskaben :P

Ang. Chrome...ja lad os nu lige se...umiddelbart har den ikke det jeg forventer af en browser.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1140 dyg 16 år siden

#1139 - Det jeg forventer af en browser er, at den kan vise websites :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: