Gravatar

#11361 davenport 16 år siden

Hvis du er bange for den slags, har du satme valgt den forkerte by!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11362 filmz-jonasgr 16 år siden

Nogle der har styr på paypal og hvilke informationer man skal indkode når man vil overføre penge til ens bankkonto. Non-giro eller giro, og hvilken bank code. Intet svar fra bank eller Paypal, så jeg er lidt på herrens mark når informationer er tvetydige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11363 Kruse 16 år siden

Har lige fået set "Benny's Video"...Virkelig en fantastisk film, men også en utrolig barsk en af slagsen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11364 filmz-jonasgr 16 år siden

#11363 Godt du kunne lide den :)

I dag er det så kommet frem at det var Georgien som startede konflikten imod Rusland ved at invadere Sydossetien og dermed handlede i strid med international ret, hvilket er kommet frem i en rapport bestilt af EU kommissionen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11365 davenport 16 år siden

Er i weekendmode allerede, og ser frem til 15 personlige samtaler i morgen... Min rødvin siger JA, men søvnmangel siger FUCK DA DET, min arbejdsmoral siger wtf.
I´m between a rock and a hard place..
Gravatar

#11366 HonoDelLoce 16 år siden

Overvejer om det virkelig kan svare sig.. Det der med at være vågen, arbejde osv.. Synes faktisk det går ret så godt med at ligge i sengen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11367 Ericmase 16 år siden

Jeg er lige faldet fra min cykel på vej til skole, men kan ikke pga. faldet. :( Håber jeg kan komme i skole i morgen!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#11368 tiany 16 år siden

Er fra dags dato helt officielt arbejdsløs - så nu vil jeg skrive et par ansøgninger.
Man kan undre sig over betegnelsen: "du skal søge alt arbejde du er i stand til at varetage" - tja jeg kan da godt varetage et job som rengøringskone, men der er nok ingen der ansætter en nyuddannet cand merc som rengøringskone. Men det handler vel om at man ikke skal være kræsen.
Valar morghulis
Gravatar

#11369 Thomsen 16 år siden

Har været henne at træne i morges. Og så ville jeg lige hente en pakke "anti-bims" på vejen forbi apoteket og er åbenbart startet på et nyt tilskudsår. Det betyder, at det koster mig 1150kr (!) ikke at blive gak i denne måned, fordi pillerne er så nye (dvs. udviklet for mindre end 10 år siden), at der ikke må fremstilles kopiprodukter endnu. Krajst, og så lige oveni ekstraregningen for el på 1500kr. Det bliver vist småt med spas og halløj i denne måned. Det eneste god ved den pris er, at det kommer til at gå rimeligt hurtigt med at nå op på niveauet, hvor man får tilskud. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11370 davenport 16 år siden

Det er da lige til at blive tosset af! ;)

Skriv ny kommentar: