Hvor Brian og Stewie rejse rundt i alternative universer.
Her er de landet i et univers, hvor alt er tegnet af Disney... For dælen det er genialt! Lur mig om ikke de har fået nogen af Disney tegnerne med på spøgen, fordi det her er all out disney med animation og det hele.
Jeg lå færdig af grin 8-)
Og her er de i Japan multiverse, Quagmires replik er HILARIOUS! damm det er for sjovt!
[url= Fart Now[/url]
FG is Back!
Evt. nogen som kan bekræfte om det er rigtig Japanese det ku jo være xtra fedt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har sat og set en række trailer Mashup's som Empire har linket til. Det er ufattelig hvor meget musik kan gøre i en trailer :) [url= møder Watchmen[/url]
Sad lige og så finalen af Zulu djævleræs. Det er godt nok det mest morsomme tv-program jeg længe har set. Kæft bilerne blev massakreret godt og grundigt i dag, biler mistede hjul mens andre kørte rundt næsten uden forrude, syntes bare det var lidt vildere end der plejede og dem der blev 3'er blev overhælet 2 meter før målstregen og var fuldstændig knust i gråd mens andre hånede, som sædvanlig. Jeg kunne fandme godt tænke mig at prøve sådan et løb en dag, må jeg indrømme.
#11371 DarkLight 16 år siden
#11372 filmz-jonasgr 16 år siden
Mit bud er Radiohead - Kid A.
'Cause I'm evil"
#11373 elwood 16 år siden
Hvor Brian og Stewie rejse rundt i alternative universer.
Her er de landet i et univers, hvor alt er tegnet af Disney... For dælen det er genialt! Lur mig om ikke de har fået nogen af Disney tegnerne med på spøgen, fordi det her er all out disney med animation og det hele.
Jeg lå færdig af grin 8-)
Og her er de i Japan multiverse, Quagmires replik er HILARIOUS! damm det er for sjovt!
[url= Fart Now[/url]
FG is Back!
Evt. nogen som kan bekræfte om det er rigtig Japanese det ku jo være xtra fedt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11374 DarkLight 16 år siden
#11375 filmz-Bruce 16 år siden
#11376 MOVIE1000 16 år siden
#11377 tiany 16 år siden
[url= møder Watchmen[/url]
#11378 MuManden 16 år siden
Jeg kunne fandme godt tænke mig at prøve sådan et løb en dag, må jeg indrømme.
#11379 HelmerJ 16 år siden
#11380 MuManden 16 år siden
Men jeg kunne godt tænke mig det en dag.