Gravatar

#11691 gi-jones 16 år siden

bruce: Hvor har du kigget på den Oppo i USA? Det forekommer mig at selv med told og moms, er det stadig en hæderlig pris.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11692 filmz-Bruce 16 år siden

#11691 Det er direkte på deres site: www.oppodigital.com
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11693 MOVIE1000 16 år siden

hører Pitbull med I know you want me på mtv og der er en dejlig lyd i baggrunden (i huset) som gør sangen mere rytmisk, men så finder jeg ud af at lyden var telefonen der ringede:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11694 filmz-Utyske 16 år siden

Og en historie fra den virkelige film-verden, jeg vil bruge fremover i forhold til latte-diskussionerne.

Jeg var i Cinemaxx i går sammen med bl.a. evermind og Naverre3 og se "Zombieland", som skrevet tidligere. Jeg skulle så lige have drænet blæren, før filmen gik igang og mens jeg stod på toilettet overhørte jeg to herre tale.

Samtalen var omkring at den ene havde fået verdens bedste latte et eller andet sted ind i byen og de næste par minutter gik snakken så om hvilken latte-maskine er bedst og man må så konkludere at det er det bedste argument for at latte-folket OGSÅ ser lette zombie-komedier som "Zombieland" og de ikke kun svælger sig i franske, uforståelige film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11695 HonoDelLoce 16 år siden

Utyske (11694) skrev:
...at latte-folket OGSÅ ser lette zombie-komedier som "Zombieland" og de ikke kun svælger sig i franske, uforståelige film.

Selvfølgelig gør de det ! :) "latte-folket" ser også Date Movie og des lige.. De kan bare godt lide at proklamere, at det er sprøjt ! :D

- i øvrigt sidder jeg lige nu og er pisse harm over, at det åbenbart er umuligt at få noget som helst over 2/0,25mbit forbindelse her, hvor jeg bor.. Det er helt ualmindeligt hæmmende for mit arbejde, når det skal tage 9,5 dag at sende ét freaking billede !

Fuck jer, TDC..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11696 Highland Park 16 år siden

Guide: Mumier og madpakker - fem fantastiske fund
Hvad skal man med tidskapsler, når man i stedet kan nøjes med at glemme sin madpakke eller lægge hjernen i blød?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11697 evermind 16 år siden

Highland Park (11590) skrev:
#11588: Det må være et særdeles hårdt job evermind. Jeg tvivler på, at jeg selv ville kunne holde til det (især larmen ville gå mig på nerverne), så jeg tager hatten af for dig. :)

Hov, lige et forsinket tak! :)

Jamen, jeg må da også indrømme, jeg er pænt træt af at arbejde med børn for tiden. De er sgu søde nok, og hverdagen byder nu og da på flere sjove oplevelser, men der er også masser af de dér fuldkommen åndssvage ting, nogle børn bare foretager sig (sjovt nok ofte de samme), larmen du selv nævner og en generelt høj stressfaktor.

Jeg er begyndt at føle mig ret udbrændt og længes efter et idiot-arbejde, hvor jeg har fri, når jeg har fri og overskud til at forfølge f.eks. mine skriverier, når jeg kommer hjem. Som regel rækker den mentale kapacitet nemlig ikke til meget mere end lidt internet-steneri, film, computerspil ... Vældig sjovt, men jeg ville nu gerne have noget mere fra hånden.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11698 Thomsen 16 år siden

Hov, lige et forsinket tillykke med fødselsdagen til Insider og et tillykke med specialet til Hr. Gaijin.

Hm, jeg er ved at være en smule frustreret. Normalt tager forsendelser fra Play 3-7 dage og fra Pacific typisk 7 dage om at nå hertil, men nu venter jeg på pakker fra begge steder, der har været i omegnen af 14 dage på vej. Jeg begynder at frygte, at vi har fået et nyt postbud. Det værste er, at jeg venter på en ultra-limited dvd-udgave af MASSACRE MAFIA STYLE, kun udgivet i 500 eksemplarer af instruktørens egen søn, og den skulle meget nødigt forsvinde undervejs. :-/

Har endeligt kastet håndklædet i ringen mht. Stieg Larsson, lagt bind tre på hylden igen og givet efter for trangen til at fortsætte med Harry Potter-serien i stedet. Det er skræmmende, hvor hooked, man kan blive, på den lille, bebrillede knægt! Kæresten skal heldigvis aflevere opgave på fredag, så der er ro og fred i hytten til at drikke kaffe og læse de næste par dage.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11699 dyg 16 år siden

#698 - Tolderne har vel fået fat i dine pakker :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11700 Thomsen 16 år siden

Den har jeg også tænkt på. Men begge mine forsendelser fra Play ligger under bagatelgrænsen, så...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: