Gravatar

#2311 elwood 15 år siden

#2306 Jeg har et forslag

That's Entertainment boxen, jeg går forresten stadigvæk og afventer et review fra din side af, jeg regner selv med i den nærmere fremtid og skrive et samlet review 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2312 cansi 15 år siden

Sidder og skriver en psykologi opg. omkring TDK og specielt Jokeren. Regnede ikke med at jeg vidste så meget om filmen:D Ellers godnat til jer alle:D
Gravatar

#2313 Highland Park 15 år siden

#2312: Sig lige til hvis du får "knækket" og afkodet ham. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2314 filmz-Bruce 15 år siden

Hehe natflimmeren ... tjaaaa. Jeg har da et nyt TV stående her, som ikke er sat til og der er heller ingen højttalere eller receiver og så ser jeg ikke TV, så den mulighed er væk :) TE boksen kommer på et tidspunkt, lover, men lige nu har jeg a shitload af andre, jeg skal anmelde først :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2315 elwood 15 år siden

#2314

Kelly, astaire og co. forstår ikke din prioritering sku jeg hilse og sige, de var lige forbi 8-)

hehe ok jeg regner med inden udgangen af 2009 så da.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2316 Highland Park 15 år siden

#2314: Så kan du se "The Fall" i stedet for tv. Jeg mener ikke, at der er nogen her i forummet, der har udtalt sig om den endnu. Det kunne være godt med en lille anmeldelse.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2317 filmz-Bruce 15 år siden

#2315 Ok, 2009 er en aftale :) Jeg glæder mig meget til at se The Fall, men jeg er sikker på, at der kommer ord på fra anden side.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2318 Corgan 15 år siden

Jeg sidder og klipper min reel sammen... fuck, hvor er jeg bare ikke en klipper! Selvom FCP er nogenlunde nemt at gå til, så føler jeg ikke at jeg har så meget timing, kreativitet og tålmodighed til at klippe noget fedt sammen. Men nu er jeg da heldigvis ved at være igennem det.
Gravatar

#2319 Highland Park 15 år siden

#2318: Du er flink at poste et link her på forummet, når den er færdig, ikke Corgan? Jeg vil skidegerne se, hvad du har lavet. :)
Hvilken musik endte du med at vælge?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2320 elwood 15 år siden

#2316 jeg mener da bony har sagt lidt om den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: