Gravatar

#11741 Michael Andersen 16 år siden

For et par år siden vandt vi ubetydelige kampe som dem her, men tabte de vigtige. Jeg tager gerne flere lortekampe som idag, så længe vi bliver ved med at vinde over de rigtige konkurrenter, som Sverige og Portugal og den slags ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#11742 Bony 16 år siden

Selvfølgelig er jeg enig, men en kamp som denne i dag SKAL bare vindes! Alt andet er simpelthen ikke iorden! Dyb skuffelse for de 32.000 danske fans der sad og frøs i Parken!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11743 Bony 16 år siden

.. og så skal snitker have skridtspark! Det er hans skyld vi tabte!!
Gravatar

#11744 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg kan se på det hele, at det vist var et godt valg at spille InFamous, i stedet for at se landskamp. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11745 Bony 16 år siden

Jeg ville hellere have pillet tæer, nonstop i halvanden time end se den rædderlige kamp.
Gravatar

#11746 dyg 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en fremragende koncert med Amon Amarth. Fodboldkampen var droppet til fordel for en superb omgang svensk vikinge-metal, der bestemt kan anbefales, hvis man er til den slags.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11747 Lady Arwen 16 år siden

Har købt meget lange negle i Fætter BR til halloween fest på lørdag... Skal have købt noget hvidt makeup og finde den rigtige røde farve til læber og så er det vampyrtid :D
Doctor Who <3
Gravatar

#11748 elwood 16 år siden

Hygget mig med Uncharted 2

GOTY contender you bet, Modern Warfare 2 ser jeg som den umiddelbart eneste konkurrent, og her tænker jeg salgstal.

Spændt og se om Assasins Creed 2 kan få lige så skyhøj tal som med 1'eren, sælge det skal det i hvertfald nok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11749 filmz-Utyske 16 år siden

#11746 -

Ja, de er ret underholdende, jeg så dem til Slayer-koncerten. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11750 HonoDelLoce 16 år siden

Sidder på arbejdet og undrer mig over hvorfor min hund pludselig er begyndt at pisse på bryggersgulvet om natten igen, når nu han var blevet renlig..

Føler mig en anelse træt.. Muligvis kom jeg for sent i seng i nat (My thanks go out to Naughty Dog and Nathan Drake), for tidligt op i morges (tak til nattefrost og glemte radiatorer) og for sent i gang på arbejde (tak til Hr. E. N. Detarm)........

Duften af friskbrygget kaffe pirrer i mine næsebor, mens røgen fra en gul Kings i askebægeret nænsomt irriterer mine øjne, bare lige nok til at gøre mig opmærksom på, at lasten stadig er der - som en glemt mælkekarton på bordet, man ikke tør hælde ud i vasken i frygt for at kaste op over synet.. Tankerne går på endnu ikke indkøbte fødselsdagsgaver til weekenden, henlagte regninger fra dyrlægen, irritation over et ustabilt internet og frygt for en mulig diskusprolaps..

It is, indeed, a shitty morning.. Ud over det med duften af kaffe, selvfølgelig ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: