hehe nej, når jeg snakker spoilers er det i stil med hvis f.eks. en bestemt karakter døde i et spil, eller store twist som det meget diskuterede sted i Uncharted.
Nå men U2 snakken skal vidst holdes i Konsol tråden, men yep damm det holder max det spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige været til møde med jobcentret, så nu bliver jeg sendt på jobsøgningskursus i uge 44 - det bliver bare så spændende :| Men håber da snart jeg finder mig noget arbejde - det gælder i hvert fald om at bevare optimismen sådan som jobmarkedet ser ud i øjeblikket.
#11751 elwood 16 år siden
Jeg er ved Nepal, det var et godt sted og sige så må det være nok for i aften.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11752 HonoDelLoce 16 år siden
#11753 elwood 16 år siden
#11754 HonoDelLoce 16 år siden
#11755 elwood 16 år siden
Nå men U2 snakken skal vidst holdes i Konsol tråden, men yep damm det holder max det spil.
#11756 davenport 16 år siden
#11757 dyg 16 år siden
#11758 HonoDelLoce 16 år siden
Og jeg kan da i øvrigt sige, at som morgenen er skredet over i formiddag, er synet på tilværelsen blevet bedre..
Jeg kan bare ikke kapere det er med alt for mørkt om morgenen osv..Det gør mig s'gu deprimeret.. :)
#11759 tiany 16 år siden
Men håber da snart jeg finder mig noget arbejde - det gælder i hvert fald om at bevare optimismen sådan som jobmarkedet ser ud i øjeblikket.
#11760 davenport 16 år siden