Gravatar

#11751 elwood 16 år siden

Hehe ja jeg bemærkede også lige du kom online ud på aften 8-)

Jeg er ved Nepal, det var et godt sted og sige så må det være nok for i aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11752 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg er også ved at finde det der hotel, som Nathan første havde frække tanker om ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11753 elwood 16 år siden

Jeg er kun lige kommet til nepal ikke engang bevæget ham, eller well der var lige den der Crash Bandicoot hilsen i starten, men bortset fra det.
Gravatar

#11754 HonoDelLoce 16 år siden

Oh well - det er ingen spoiler jeg kom med - bare rolig :) 3-4 minutters gameplay, så forstår du min bemærkning :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11755 elwood 16 år siden

hehe nej, når jeg snakker spoilers er det i stil med hvis f.eks. en bestemt karakter døde i et spil, eller store twist som det meget diskuterede sted i Uncharted.

Nå men U2 snakken skal vidst holdes i Konsol tråden, men yep damm det holder max det spil.
Gravatar

#11756 davenport 16 år siden

Meget poetisk morgenbeskrivelse H :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11757 dyg 16 år siden

Har en svag smerte i min nakke... I wonder why (og nej, det er ikke fordi jeg har givet for mange dværge blowjobs).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11758 HonoDelLoce 16 år siden

Gracie :)

Og jeg kan da i øvrigt sige, at som morgenen er skredet over i formiddag, er synet på tilværelsen blevet bedre..

Jeg kan bare ikke kapere det er med alt for mørkt om morgenen osv..Det gør mig s'gu deprimeret.. :)
Gravatar

#11759 tiany 16 år siden

Har lige været til møde med jobcentret, så nu bliver jeg sendt på jobsøgningskursus i uge 44 - det bliver bare så spændende :|
Men håber da snart jeg finder mig noget arbejde - det gælder i hvert fald om at bevare optimismen sådan som jobmarkedet ser ud i øjeblikket.
Valar morghulis
Gravatar

#11760 davenport 16 år siden

Hvilket skal du på? Hos mig?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: