Ja, jeg har også fuldt med i sagen de sidste par dage. Det er uhyggeligt at tænke på, at sådanne mennesker - uden at vi ved af det - render rundt blandt os. Må han få med den grove fil, når han smides bag tremmer.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg har brugt eftermiddagen på at sætte en lille filserver/htpc op. Den er netop kommet på netværket (med det passende navn Bub) og inden længe skal den have et bd-drev i sig, så jeg kan komme til at se film i ordentlig kvalitet igen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har fået en eller anden mani i dag med at fnise af alt hvad jeg læser på forummet- det bliver man egentlig i fantastisk humør af, men det er lidt underligt.
#11781 Yoda 16 år siden
Ja, jeg har også fuldt med i sagen de sidste par dage. Det er uhyggeligt at tænke på, at sådanne mennesker - uden at vi ved af det - render rundt blandt os. Må han få med den grove fil, når han smides bag tremmer.
#11782 dyg 16 år siden
#11783 filmz-Bruce 16 år siden
http://newz.dk/quake-2-skal-hjaelpe-til-forstaaels...
Man går langsomt frem, så næste eksperiment bliver at lade musen instruere Transformers 3.
#11784 tiany 16 år siden
#11785 filmz-Bruce 16 år siden
#11786 Highland Park 16 år siden
Årh... :)
#11787 filmzkim 16 år siden
#11788 tiany 16 år siden
#11789 gi-jones 16 år siden
#11790 elwood 16 år siden
Og skal til og spise nu her, og måske rode lidt med Photoshop, eller se en god film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"