#11790 - Daniel Diaz var forbi ved Macho Mandag i Cinemaxx, hvor han viste spillet frem. Det ser ganske cool ud, men kom nu for fanden med det til PC. Spil skal spilles med mus og tastatur, basta!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fik først på aftenen en krigserklæring på sms!! Min fætter ville tæve mig i Age of Empires III. Det er 100 år siden, jeg har spillet det spil, så jo!! jeg fik røvtur!! :o(
Nu ska der trænes!! så jeg er klar til revancen!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg er hjemme for at passe min søster, så den har stået på filmhygge og varm kako det meste af dagen. I morgen skal arbejde lige klares og så skal vi i biografen og se Op i 3D.
Så har jeg købt en cykelhjelm til søster, noget jeg ellers aldrig troede jeg kunne få hende overtalt til - hun er 14 og synes normalt sådan noget er kikset. Men nu har hun fået en af de cykelskaterhjelme, fin farve med billeder og så'en. Nu lyder jeg gammel, men dejlgit at sikkerhed er blevet smart (og nej, jeg bruger ikke selv cykelhjelm, jeg er klar over dobbeltmoralen).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er lige kommet hjem fra et "foredrag" med Simon Kvamm. Det var rigtig spændende, og han havde også lige tid til at spille et par numre! Elskede at en kvinde (med hollandsk accent) spurgte, hvor han fik de hollandske ord fra når han er Pim i Drengene fra Angora :D
I morgen (og måske lørdag)= Loppemarked i Give - så skal der shoppes bøger for alle pengene (forhåbentlig) :D
#11797 - Loppemarked i Give, det er sgu godt nok mange år siden jeg har været til det. Holdes det stadigvæk på Ikærskolen (eller er den revet ned, nu hvor der ikke er skole mere?)?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så er der downloadet sange! Herhjemme er der TDC Play, så hører nu Jump Around og Hotstepper. Elsker at House of Pain har sgat at Jump Around handler om at alle jo bare vil være irske. Hit it!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11791 davenport 16 år siden
#11792 dyg 16 år siden
#11793 filmzkim 16 år siden
#11794 wiseguy 16 år siden
Nu ska der trænes!! så jeg er klar til revancen!
#11795 lagoni 16 år siden
Så har jeg købt en cykelhjelm til søster, noget jeg ellers aldrig troede jeg kunne få hende overtalt til - hun er 14 og synes normalt sådan noget er kikset. Men nu har hun fået en af de cykelskaterhjelme, fin farve med billeder og så'en. Nu lyder jeg gammel, men dejlgit at sikkerhed er blevet smart (og nej, jeg bruger ikke selv cykelhjelm, jeg er klar over dobbeltmoralen).
#11796 filmz-jonasgr 16 år siden
Den serie er simpelthen så genial.
'Cause I'm evil"
#11797 Lady Arwen 16 år siden
I morgen (og måske lørdag)= Loppemarked i Give - så skal der shoppes bøger for alle pengene (forhåbentlig) :D
#11798 dyg 16 år siden
#11799 lagoni 16 år siden
#11800 Lady Arwen 16 år siden