Gravatar

#11821 filmz-jonasgr 16 år siden

Helt præcist er det taget fra denne blog

Det er simpelthen et fantastisk cover
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11822 cyberzed 16 år siden

#11819 ...og vi andre er ikke inviteret :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#11823 dyg 16 år siden

Jeg sidder og stener noget så groft. Der er umiddelbart ingen film, som jeg gider at se, der er intet på tv og der er ingen spil jeg gider at spille.... Det ender nok med, at jeg genser et par gamle Liverpool-kampe mens jeg spiser klamme hotdogs :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11824 Corgan 16 år siden

#11822:

Ja, hvad sker der lige her?!
Gravatar

#11825 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set et par afsnit af Six Feet Under som her i sin tredje sæson virkelig er på toppen. De første to sæsoner skulle man lige lære personerne at kende etc. og nu har de indtil videre noget toppen.

Og for lige at gå over i noget der ikke var så morbidt men blot decideret sjovt, trængte til at grine lidt og så lige lidt Arrested Development (som jeg heldigvis ikke er den eneste herinde der synes om). Jeg var ved at dø af grin af da jeg så [url= episode[/url] cirka 1:05 inde i videoen.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11826 dyg 16 år siden

Har lige fundet ud af, at jeg følger alt for lidt med i de lokale nyheder. Anede ikke, at der skulle laves en masse om på motorvejs-tilkørslen ved Århus S, samt at der skal laves en stor tunnel fra motorvejen og ned til havnen.
Gravatar

#11827 Steffan Rasmussen 16 år siden

ser Phillies@Dodgers på ESPN America. Go Dodgers.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#11828 dyg 16 år siden

#..827 - Du har misforstået noget helt... Lets go Yankees!
Gravatar

#11829 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg synes sgu egentlig det er ret chokerende at 25 medarbejdere hos France Telecom i løbet af de sidste 18 måneder har begået selvmord. Det er vist ikke lige der man skal søge/have et job.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11830 davenport 16 år siden

"vil du tegne en sundhedsforsikring?"
"Nej, tak!"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: