Gravatar

#2361 Highland Park 15 år siden

#2359: Ja, jeg er også ved at blive vanvittig af de mange indforståede forkortelser (af tv-serier, spil etc.), der florerer på Filmz. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2362 gi-jones 15 år siden

#2361: Ja, det er faktisk ved at blive et reelt problem :) Måske skulle vi lave en forkortelses-tråd?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2363 Highland Park 15 år siden

#2362: God idé. Den er jeg med på.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2364 lagoni 15 år siden

Jeg leder efter en fysisk butik i Odense, der kan have Setllers II tiårsudgaven på lager. ikke helt nemt åbenbart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2365 Highland Park 15 år siden

#2364: Har du prøvet at kigge på Stereo Studios hjemmeside?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2366 lagoni 15 år siden

#2365 - det troede jeg jeg havde, men åbenbart ikke :) De har den til 100 kr, men kigger lige spilbutikkerne igennem i morgen for at lede efter et brugt. Men det ender sikkert med Stereo Studio.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2367 Highland Park 15 år siden

#2366: Ja, det tænkte jeg, at du nok også havde, men det er da fedt, at de har den. :)
Hvorfor skal det lige være toeren?
Jeg er selv ret vild med serien men kan ikke lige huske, hvilket der er bedst.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2368 lagoni 15 år siden

#2367 - jeg kunne sikkert også prøve en nyere version, men jeg spillede toeren rigtig meget da jeg var lille teenager og fik lige lyst til at genopleve det (ikke teenagetiden, bare spillet). Jubilæumsudgaven ser ud til at være lidt flottere og nemmere at få fat i en den helt gamle, så prøver det - jeg ved desuden jeg har den helt gamle liggende ved mine forældre, men har opgivet at finde den i det virvar de kalder pulterrum.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2369 Highland Park 15 år siden

#2368: Jubilæumsudgaven?! Det lyder spændende, jeg smutter lige ind på Stereo Studios hjemmeside og lurer lidt...
Pulterrum er djævlens opfindelse. Ligesom et sort hul. Alt forsvinder... :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2370 lagoni 15 år siden

#2369 - så vidt jeg kan se, er de eneste forskelle mellem det gamle og jubilæumsudgaven at den nye har en opdateret grafik og kan nemmere køre på nye styresystemer. Jeg regner med at bruge de næste par dage på at nørde lidt med det (beståede eksamener og efterfølgende ferie er herligt!), så kan lgie skrive tilbage hvordan det er.

Noget helt andet: hvor er det irriterende at sidde ved en browser uden stavekontrol, det er jo helt tosset til en med mine tasteevner.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: