Jeg ser Numbers. Jeg er normalt ikek så meget for den serie, men dette afsnit handler om tyveriet af en sjælden tegneserie, tegent af en karakter spillet af Christopher Lloyd. Dejlig nørdet og godt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Var til fest i går som endte med at vi så XMen origins: Wolverine - så har da endelig fået set den nu - og et ord: Nice! Ryan Reynolds freakede mig dog lidt ud...
Har brugt dagen på at få udfyldt mit ydelseskort, så jeg snart kan få nogle penge og så har jeg bagt nogle pirogger til kærestens madpakke. Man bliver jo nød til at finde noget at få tiden til at gå med.
Har brugt dagen på at få udfyldt mit ydelseskort, så jeg snart kan få nogle penge og så har jeg bagt nogle pirogger til kærestens madpakke. Man bliver jo nød til at finde noget at få tiden til at gå med.
Hvordan kan du bruge mere end 5 min på det??? :-D Altså ydelseskortet.
Fordi i den periode jeg skulle udfylde kortet for har jeg haft arbejde, så jeg skulle lige have udregnet mit time-antal for de dage og derefter hvad min indtægt har været de pågældende dage - dette var lidt en større mission, da jeg fik 3 forskellige tillæg oven i min løn.
Det bliver nemmere næste måned, hvor det hele bare er 0 :)
#11871 filmz-Utyske 16 år siden
#11872 Corgan 16 år siden
#11873 Ericmase 16 år siden
#11874 lagoni 16 år siden
#11875 Lady Arwen 16 år siden
#11876 Lady Arwen 16 år siden
#11877 El vez 16 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Photo-audiojacks...
#11878 tiany 16 år siden
#11879 PredatorX 16 år siden
#11880 tiany 16 år siden
Fordi i den periode jeg skulle udfylde kortet for har jeg haft arbejde, så jeg skulle lige have udregnet mit time-antal for de dage og derefter hvad min indtægt har været de pågældende dage - dette var lidt en større mission, da jeg fik 3 forskellige tillæg oven i min løn.
Det bliver nemmere næste måned, hvor det hele bare er 0 :)