#..921 - OG Spiderman, hvilket muligvis er den mest skræmmende kombination nogensinde! Forestillingen om Spiderman fra 3'eren, oppustet som en ballon kan give mig traumer herfra og til jul! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
»De andre film må eddermame have været dårlige, hvis min film er den bedste i Norden i år«, siger den danske filminstruktør grinende, men tilføjer mere seriøst:
»Faktisk er jeg meget glad for, at det netop er en Nordisk pris. Jeg føler mig meget tæt knyttet især til Norge og Sverige, hvor jeg har hentet megen inspiration hos Henrik Ibsen, Edward Munch og August Strindberg og inden for filmen er svenskerne Ingmar Bergman og Bo Widerberg klart på min top ti«. [...] »Jeg blev engang spurgt, hvad jeg synes om filmpriser. Jeg svarede at filmpriser da var skønne, hvis der fulgte kontanter med og det gør der jo her. Og penge er jo en god ting. De kan få enhver rebel til at kaste sig ned på gulvet, falde om på ryggen og sprælle som en fisk«, siger Trier.
Min eneste anke er indtil videre det kvantum bonderøve (nej, intet mod jyder generelt: Bonderøve findes overalt!), der dytter, når de kører forbi kæresten eller råber truende ting ad folk, der stikker blot en lille smule ud. Dét synes jeg desværre, jeg har været vidne til en del af, mens jeg er kommet i Vejle.
Det var mig, der dyttede og råbte efter hende: FREM MED PATTERNE! Hey, de stak altså en lille smule ud af blusen.
#11921 Michael Andersen 16 år siden
#11922 Bony 16 år siden
#11923 evermind 16 år siden
#11903+10 I dét øjeblik, der går "Yew got a purty mouth!" i den, er jeg dén, der er skredet! :)
#11922 Spider-man var da temmelig oppustet i 3'eren, var han ikke?? Har hele tiden syntes, Tobey var underligt kvabset i denne seneste ombæring ...
#11924 elwood 16 år siden
[url= that's right... I'm Bad[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11925 Highland Park 16 år siden
Som altid; med et glimt i øjet. :)
#11926 Michael Andersen 16 år siden
Det var mig, der dyttede og råbte efter hende: FREM MED PATTERNE!
Hey, de stak altså en lille smule ud af blusen.
#11927 Highland Park 16 år siden
#11928 evermind 16 år siden
Godt ord igen: Det var jo også sådan, jeg mødte hende. :)
#11929 filmz-Bruce 16 år siden
#11930 Highland Park 16 år siden
#11928: Gad vide om Vejles kvinder scorer mænd på den måde.