Gravatar

#11931 filmz-Bruce 16 år siden

#11929 Også det! Af skade bliver man jo klog og jo ældre man er desto flere skader. Så hans handling har sikkert været velovervejet og klog :) Jeg snakker af erfaring!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11932 Michael Andersen 16 år siden

#11927 Yes, men når jeg ser patter så forvandler jeg mig til PredatorX.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#11933 Highland Park 16 år siden

#11931: Hahaha! Sådan kan man også se på det. :D

#11932: Hvis Mel Brooks en skønne dag vil lave en parodi på "X-Men", er jeg sikker på, at der er en rolle til dig (med udgangspunkt i dit eget liv). :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11934 evermind 16 år siden

#11928 Så vidt jeg husker, fik Anne også øje på et eller andet, dog ikke patter, der stak ud hos mig og begyndte at råbe ad det. Åh, den første tid er altid den smukkeste ... :')
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11935 Michael Andersen 16 år siden

#11934 Ja hvem siger at zombier ikke kan løbe... efter pigerne ;)
Gravatar

#11936 evermind 16 år siden

#11935 Ork ja, alt det med at stavre søvndrukkent afsted er bare dårlig PR. I virkeligheden kan vi det meste, bare vi har det rette incitament. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11937 filmz-Bruce 16 år siden

På nej ned i det mørke med et glas Zero med isterninger og nyde lidt Sons of Anarchy og tjekke kvaliteten af The Wire ud.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11938 Michael Andersen 16 år siden

#11936 Der er sket en del siden Bub, kan jeg høre ;)
Gravatar

#11939 evermind 16 år siden

#11938 Afgjort! Lad ikke "Land of the Dead" og "Diary of the Dead" narre dig, der er også sket gode ting! :)

Gravatar

#11940 Highland Park 16 år siden

evermind (11934) skrev:
#11928 Så vidt jeg husker, fik Anne også øje på et eller andet, dog ikke patter, der stak ud hos mig og begyndte at råbe ad det.

Hvad mon det var? En løs knogle?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: