Gravatar

#1191 HonoDelLoce 16 år siden

Sidder og bander og svovler som var jeg besat af autonom!

På grund af huskøb er jeg i gang med at skifte bank, og her blev jeg fortalt, at mit nye VISA/Dankort skulle komme i midten af denne uge.. Nu skriver vi fredag, og det er endnu ikke kommet..

Skide hul i en normal weekend hvor jeg måtte leve uden at kunne komme i nærheden af kontanter..

Men i morgen har jeg tid ved frisøren og skal på gave-raid, da jeg skal til barnedåb for min mosters ny-fødte trillinger..

Mon ikke både frisøren og de ansatte i diverse baby-butikker kigger lettere fornærmet på mig, når jeg foreslår at jeg skal have det skrevet..

Ikke nok med det, så er jeg uendeligt tæt på at løbe tør for de kære gule Kings, mit cola-lager kører på "Almost Empty, Refill At Once!" og jeg skal ud på en lang køretur i morgen for at være klar søndag morgen til at.. Nåh ja, GÅ I KIRKE!..

Lige nu er livet s'gu unfair.. Hvis bare det satans kort var kommet, så var det hele til at bære.. Men ak nej!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1192 tiany 16 år siden

Sidder hjemme ved mine svigerforældre og stener lidt internet. Det er dybt frustrende at være et sted hvor dvd-samling er en by i Rusland og tvet kun indeholder 5 kanaler...
I mens sidder kæresten og hans lillebror og spiller AOC og hører irriterende boom-boom musik, så find da et nummer med melodi!!
Valar morghulis
Gravatar

#1193 filmz-jonasgr 16 år siden

Sidder i München og har endelig fået mit Internet til at virke. Jeg skulle lige finde et nyt kabel således at det passede til strømstikket. Har lige haft en samtale med min far om den pakke de har sendt ned til mig og som jeg måske kan hente i morgen (mine tyske sprogkundskaber er ikke gode nok endnu, så hvis nogle kan fortælle mig hvad "Abholung am nächsten Werkstag, ab 1 Uhr!" betyder ville det være rart.

Ellers har jeg nu haft fire dage med tysk og vi er da kommet et stykke vej og har lært Der, Die, Das remsen og naturligvis ting som farver, tal, grøntsager, køkkenredskaber etc. Der er rigtig mange personer fra Italien og en del af dem kan ikke snakke engelsk, men kun tysk og italiensk så det er sq lidt svært at kommunikere og så har jeg fundet ud af at franskmænd faktisk godt kan være normale. Nå alt herfra.

Auf wiedersehen!
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1194 Steffan Rasmussen 16 år siden

Kan afhentes næste hverdag efter klokken 13, står der.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1195 filmz-jonasgr 16 år siden

ah ok. Jamen så er der ingen grund til at smutte på posthuset efter den i morgen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1196 Steffan Rasmussen 16 år siden

Må hellere bemærke at jeg ikke er helt sikker på ordet Werkstag. Kan også være det betyder åbningsdag. Men hvis posthuset lukker klokken 12 giver det sig selv :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1197 Steffan Rasmussen 16 år siden

I følge Ordbogen.com kan det betyde begge ting.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1198 davenport 16 år siden

Sidder og nyder at det bare er lørdag. Er helt rolig og tænker på at jeg ikke skal noget de næste 14 dage, med mindre Obersten føder, så er roen forbi.
Hvis hun nu går tre dage over, passer det med 14 dages barsel, og så er der godt en måned til jeg viser mig på arbejde igen :D
Så har jeg blogget lidt, og vil til at tænke seriøst på noget morgenmad nu.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1199 filmz-jonasgr 16 år siden

#1197 Ja det må være på mandag, idet posthuset lukker klokken 12.30 i dag. Sålænge det ikke betyder at jeg har indtil dette tidspunkt til at hente pakken, så er det fint. Det er nemlig DHL, så jeg var lidt i tvivl. tak for hjælpen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1200 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg sidder og slapper af med lidt kaffe, mens jeg er ved at fjerne en masse overflødigt snask i Ubuntu-installationen på min Eee og håber på at postmanden kommer med gode sager til mig i dag.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: