Gravatar

#231 tiany 16 år siden

230 skrev:
Kommer du lige forbi med en kop? der er nogen der har glemt at smide mere over da de tog det sidste :(


Det når sgu nok at blive koldt inden jeg kommer til thisted med det ;)
Du må jo nok desværre bare selv ud og finde dig noget. Det er så irriterende når folk drikker det sidste kaffe uden at lave noget nyt :(
Valar morghulis
Gravatar

#232 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Jeg prøver hårdt at indhente dig, Bruce, men... *fordømt*... du bliver ved med at være den ældste af os to :-) Tillykke, gamle dreng!

Jeg sidder og kigger lidt på finanserne og lånemarkedet. Det er ikke det bedste tidspunkt at låne knaster på lige i øjeblikket. Havde regnet med at afvikle kassekreditten ved at tage et lån og så afdrage på det fast i stedet for - som nu - at klatbruge lidt for meget på småfornøjelser hver måned uden nogensinde at få kreditten op igen. Men som renten er, så ser det ikke engang ud til at kunne betale sig.

Ellers kigger jeg lidt på projektormarkedet. Har besluttet mig for at investere i en begyndermodel her i løbet af et par måneder. Jeg overvejer en Sanyo PLV-Z5 til €830 fra Tyskland. Det er godt nok en LCD-projektor med deraf følgende dårligere sortniveau. Men jeg var inde og tjekke en Infocus IN78 DLP-projektor i HFK i går, og selvom jeg ikke kunne se de berygtede regnbuer i selve filmen (eller for den sags skyld på nogle af de andre DLP'er de havde hængende), så var de klart til stede i underteksterne! Lidt træls, for billedet var ellers fint. Og jeg kan ikke bare slå underteksterne fra, for størstedelen af min samling består af film fra Italien og Japan! Scheisse! som vores kontinentale underboere ville sige! :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#233 Herrguth 16 år siden

Sidder lige og undrer mig.

På en eller anden måde er Crystalstar1200 kommet på min ignore-liste. I hvert står der ved alle hans indlæg at er ignoreret, og indlægget er derfor "lukket sammen".

Jeg har dog ikke ignoreret ham, og han står heller ikke på min ignore-liste i min profil. Meget mystisk... Nogen der ved hvad dette kan skyldes?
Gravatar

#234 lagoni 16 år siden

#233 - jeg og nogle andre har også det problem, det er nævnt et par gange i 'Velkommen til...'-tråden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#235 Herrguth 16 år siden

#234 He he. Det læste jeg så lige bagefter jeg havde skrevet indlægget. Men tak for responsen. :)
Gravatar

#236 filmz-Bruce 16 år siden

#232 Takker :)

Tjek Sanyo Z5 vs. Panasonic PT-AX200U

150 euro i forskel, men kan være et bedre køb for dig, aht. dine forhold.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#237 Bobby Singer 16 år siden

Er jeg den eneste der har lidt problemer med Filmz lige for tiden? F.eks blev jeg logget af da jeg gik en side tilbage og nogle af indlæggene ser lidt mærkelige ud, der er sådan nogle kæmpe mellemrum mellem nogle af dem, mens andre står helt normalt.
Idjit
Gravatar

#238 squee 16 år siden

237 skrev:
Er jeg den eneste der har lidt problemer med Filmz lige for tiden? F.eks blev jeg logget af da jeg gik en side tilbage og nogle af indlæggene ser lidt mærkelige ud, der er sådan nogle kæmpe mellemrum mellem nogle af dem, mens andre står helt normalt.


Tror måske bare, at det er børnesygdomme her på Filmz 3.0. Det skal nok gå over.

*laver en latté mere*
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#239 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos en veninde, hvor der blev hældt drinks på mig og serveret mad for mig, ikke tosset.

Til min store glæde viser det sig at min internetforbindelse er oppe at køre, to dage forsinket. Heldigvis virker det som om at Dansk Net har nogle gode folk, så der var ikke noget udenomssnak, kun mulige løsninger på bordet.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#240 elwood 16 år siden

leger filmkritiker overfor gi-jones.

nu skal jeg snart ha noget mad tror jeg, og se en god film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: