#12051 Hmm, nej nok ikke helt. Men det er dog sådan en serie som på overfladen skal skræmme os med spøgelser, men hvor hvert afsnit har den samme formel. At manipulere os til at græde. Dog trækker 7th Heaven det nok lidt længere ud.
Jeg synes dog efterhånden der er ved at være flere af den slags serier. Cold Case og Without a Trace har også mange af elementerne.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12055 Det var Talentløs 2009 konkurrencen, hvor Kal'fons gav et uhyre ordinært dansk mainstreams rap nummer, så jokeren nærmest masturberede resterne af hjernen ud. Yow, hva' så der, Kalle Pip er i huset ..... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab!
Ufatteligt som der knæles for genren at udtale ord på sydhavn vis med trykket på flade a'er, danse rundt som en hval med det som nu må være mainstreams håndbevægelser, som definerer selvsamme genre, mens man har en komplet idiotisk tekst, hvor man fremhæver egne storslåede evner, selvom man tydeligvis vil svare forkert på 9 ud af 10 spørgsmål i Bezzerwizzers fritidskategori.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
But remember this: Orson died alone in 1985 and you can read the reports as signs of sadness. On the contrary, I suspect he was exhilarated at the end. Real sadness is being worth $5bn and not knowing what to do with it.
#12056 HALLO han har kun haft en uge til at skrive sangen men hvis jeg skal være helt ærlig var det lidt overdrevet at han vandt jeg synes at Vera eller Jes skulle have vundet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#12059 Og det er så det endelig forsvar for sangens uomtvistelige kvalitet og for at vinde som Danmarks største talent og få en tur over til USA for at deltage i en konkurrence? Hvad Kalle Pip leverede er det ultimative mainstream anno 2009. Der er INTET nyt under solen i mandens optræden i rap genren. Rap er blevet en musikalsk kliché på tekstindhold, kropspositur og gestikulationer med hænder og tegn. Det er komplet forudsigeligt og i går aftes var det familien Danmark samlet om bordet med kaffe og kage hos faster Erna, som stemte middelmådigheden hjem.
Det er det største talent Danmark kan producere. Tak for kaffe og ræk mig lige et stykke citronkage mere moster!
Purple Haze på violin og forsøge og gå helt udenfor sit eget register ... DET var absolut aftenens højdepunkt og modigt!
#12051 PredatorX 16 år siden
Slår vel ikke 7th Heaven?
#12052 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg synes dog efterhånden der er ved at være flere af den slags serier. Cold Case og Without a Trace har også mange af elementerne.
'Cause I'm evil"
#12053 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12054 filmz-Bruce 16 år siden
#12055 gi-jones 16 år siden
#12056 filmz-Bruce 16 år siden
Ufatteligt som der knæles for genren at udtale ord på sydhavn vis med trykket på flade a'er, danse rundt som en hval med det som nu må være mainstreams håndbevægelser, som definerer selvsamme genre, mens man har en komplet idiotisk tekst, hvor man fremhæver egne storslåede evner, selvom man tydeligvis vil svare forkert på 9 ud af 10 spørgsmål i Bezzerwizzers fritidskategori.
#12057 gi-jones 16 år siden
#12058 filmz-Bruce 16 år siden
Fed artikel om Orson Welles.
But remember this: Orson died alone in 1985 and you can read the reports as signs of sadness. On the contrary, I suspect he was exhilarated at the end. Real sadness is being worth $5bn and not knowing what to do with it.
#12059 MOVIE1000 16 år siden
men hvis jeg skal være helt ærlig var det lidt overdrevet at han vandt jeg synes at Vera eller Jes skulle have vundet
#12060 filmz-Bruce 16 år siden
Det er det største talent Danmark kan producere. Tak for kaffe og ræk mig lige et stykke citronkage mere moster!
Purple Haze på violin og forsøge og gå helt udenfor sit eget register ... DET var absolut aftenens højdepunkt og modigt!