Gravatar

#12081 Bobby Singer 16 år siden

mmm pandekager med sirup smager godt. ;)
Idjit
Gravatar

#12082 PredatorX 16 år siden

husk at stille uret drenge
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12083 Thomsen 16 år siden

Det er lørdag aften, og underboerne holder fest.

Jeg drikker mere whiskey og genser 80'er-B-gyseren "Warlock". For dælen hvor spiller Lori Singer bare dårligt. Til gengæld var hun godt nok pæn at se på i 1989.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12084 elwood 16 år siden

Sikkert kun for US

Men synes bare lige det sku linkes, det er da det man kalder en alternativ præmie, herrene havde sikkert helst set det var Tricia Helfer 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12085 DarkLight 16 år siden

Forøvrigt sjovt som en del fra BSG kigger forbi Dollhouse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12086 Michael Andersen 16 år siden

Hvad pokker! Vores gode ven JJ Cool J spiller med i filmen "Djævelsk spil" aka. "Diabolique" på TV2 8-) Jeg vidste ikke at Mr. Abrams også var "skuespiller" engang, men han ligner da sig selv med de mørke briller og det hele :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12087 wiseguy 16 år siden

Vores den yngste på 16 måneder ville da skide på sommertid/vintertid, så hun stod op som hun plejer kl 5!!! ja det vil jo så sige kl. 4 :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12088 MOVIE1000 16 år siden

Endelig det har taget mig 1½ år at få min mor til at se Lost og igår så vi de første 3 afsnit sammen og hun virkede en del interreseret så der bliver vist en del tid sammen med mutti foran tvet i den kommende fremtid :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12089 lagoni 16 år siden

Jeg overvejer hvad jeg skal have til aftensmad. Har mest lyst til at dürum, men burde nok være lidt sund og tage kylling. Kedeligt. En søndag hvor man har været på arbejde, kræver da at der skal spises fastfood.

Så starter serien Lie To Me igen på TV2 i dag, der har været en lang pause midt i sæson 1.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12090 wimmie 16 år siden

Lagoni> Er den god?
Har lånt den af en kollega men har ikke set den endnu.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: