Jeg drikker mere whiskey og genser 80'er-B-gyseren "Warlock". For dælen hvor spiller Lori Singer bare dårligt. Til gengæld var hun godt nok pæn at se på i 1989.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hvad pokker! Vores gode ven JJ Cool J spiller med i filmen "Djævelsk spil" aka. "Diabolique" på TV2 8-) Jeg vidste ikke at Mr. Abrams også var "skuespiller" engang, men han ligner da sig selv med de mørke briller og det hele :)
Endelig det har taget mig 1½ år at få min mor til at se Lost og igår så vi de første 3 afsnit sammen og hun virkede en del interreseret så der bliver vist en del tid sammen med mutti foran tvet i den kommende fremtid :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg overvejer hvad jeg skal have til aftensmad. Har mest lyst til at dürum, men burde nok være lidt sund og tage kylling. Kedeligt. En søndag hvor man har været på arbejde, kræver da at der skal spises fastfood.
Så starter serien Lie To Me igen på TV2 i dag, der har været en lang pause midt i sæson 1.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#12081 Bobby Singer 16 år siden
#12082 PredatorX 16 år siden
#12083 Thomsen 16 år siden
Jeg drikker mere whiskey og genser 80'er-B-gyseren "Warlock". For dælen hvor spiller Lori Singer bare dårligt. Til gengæld var hun godt nok pæn at se på i 1989.
#12084 elwood 16 år siden
Men synes bare lige det sku linkes, det er da det man kalder en alternativ præmie, herrene havde sikkert helst set det var Tricia Helfer 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12085 DarkLight 16 år siden
#12086 Michael Andersen 16 år siden
#12087 wiseguy 16 år siden
#12088 MOVIE1000 16 år siden
#12089 lagoni 16 år siden
Så starter serien Lie To Me igen på TV2 i dag, der har været en lang pause midt i sæson 1.
#12090 wimmie 16 år siden
Har lånt den af en kollega men har ikke set den endnu.