Gravatar

#12111 davenport 16 år siden

Det lover jeg dig! Men i Kolding forstås. Jeg har kun gode tilbagemeldinger, og har landets (!) bedste evalueringer mellem 120 medarbejdere :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12112 elwood 16 år siden

Thomas Hartmann ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12113 cyberzed 16 år siden

#12111 Det er sgu da fordi du truer dem :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#12114 tiany 16 år siden

@Davenport - ja det er sikkert forskelligt hvor gode firmaerne er til at sælge deres budskab.
Jeg blev dog ikke særlig opmuntret over "Hvis I ikke har et netværk i kan bruge til at finde arbejde, så kan I nok ikke få noget job i øjeblikket" - så er jeg sgu ligeglad med om det er sandheden.
Valar morghulis
Gravatar

#12115 davenport 16 år siden

I fuck ém up, bubba! ;)
Gravatar

#12116 davenport 16 år siden

Nej, det er et forkert budskab at sende til sine kandidater. For der er en del jobs derude, det gælder om at få serveret sit budskab, og leveret det på en optimal måde.
Jeg arbejder med respekt for alle, og det virker godt. Mange opererere med at være nedladende og bedrevidende. Det gør jeg ikke! Derfor har jeg gode resultater, der betyder 5-8 i arbejde efter 14 dage ud af 25. Og det er ret godt i finanskrisetider.
Uden at lyde for hovsky snovsky, så tror jeg vi er dem på markedet, der har de bedste resultater, fordi vi netop tager udgangspunkt i den enkelte, og ikke bare ser det som cool cash.
Gravatar

#12117 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har lige set et par afsnit af sæson 3 af Six Feet Under og det er noget af det bedste jeg har set på seriefronten i lang tid, især her i sæson 3. Stilen er den samme, men der er lagt mere vægt på karaktererne end på selve bedemandsgerningen og så er der blevet tilføjet et par nye personer. Drama med en vis sort humor (som der dog ikke er ligeså meget af i sæson 3). Som Nate Fisher meget rammende siger på et tidspunkt: "Everybody dies. Everybody. What makes you so fucking special?".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12118 mr gaijin 16 år siden

#12114 Det er jo også forkert. Mange (inklusiv mig selv) fra mit hold, der lige er blevet færdige med specialet, får jobs på ganske traditionel vis med opfordrede såvel som uopfordrede ansøgninger, telefonopkald og jobsamtaler. Netværk kan selvfølgeligt være brugbart, og alle kan måske blive bedre til at bruge deres netværk. Men det er forkert, at man absolut skal være en del af det utopiske selskab af supermennesker, der serverer drømmejobbet til een med et fingerknips.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12119 davenport 16 år siden

Hvis man ikke har et netværk til at hjælpe i jobsøgningen, så er det jo omsonst at rådgive i. Så skal der andre tiltag til. Der er rigeligt af andre muligheder..
Gravatar

#12120 tiany 16 år siden

Tror bare jeg skal igang med at sende flere uopfordrede ansøgninger - det må være vejen frem.
Mit netværk består af familie (lavere uddannelse, som intet koncept har omkring hvad min uddannelse har indeholdt), tidligere kollegaer (de fleste er stadig under uddannelse) og uni-venner (hvor de fleste også er arbejdsløse - med samme uddannelse)... så jeg tror desværre ikke mit netværk er stort nok og godt nok på nuværende tidspunkt.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: