Jeg læser SMBC-comics - jeg startede ved nr 800 i går aftes og har nu næsten klikket mig ned til nr 300. Det har så ledt mig til overvejelser om om jeg har for meget fritid eller laver for mange overspringshandlinger. Jeg endte vist med jeg bare er doven.
Sidder og kæmper! Skal stå ved Scandic i Bramdrupdam i morgen kl. 7.15, fordi jeg skal til kick off i firmaet i Ishøj. Skal være der kl. 10.00 med en hel dags oplæg om budget osv. med spisning kl. 19. Og så er der fest, men skal tilbage hjem igen i mit ride. Så dagen slutter efter midnat engang, hvor jeg nok står i Kolding og fryser. Ene og forladt. Bottomline er at jeg ikke har lyst til at gå i seng så tidligt. (Og der er ægløsning, så der er pligtfisse også...) Og jeg skal også barberes... suuuuuuk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#12221 davenport 16 år siden
#12222 lagoni 16 år siden
Lige en lille comic til zombie-folket: http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&...
#12223 rockysds 16 år siden
#12224 lagoni 16 år siden
#12225 rockysds 16 år siden
Startende med 1056 vist omend ikke på alle efterfølgende, men langt størstedelen.
#12226 lagoni 16 år siden
#12227 rockysds 16 år siden
#12228 filmz-Bruce 16 år siden
Artikel
#12229 davenport 16 år siden
Skal stå ved Scandic i Bramdrupdam i morgen kl. 7.15, fordi jeg skal til kick off i firmaet i Ishøj. Skal være der kl. 10.00 med en hel dags oplæg om budget osv. med spisning kl. 19. Og så er der fest, men skal tilbage hjem igen i mit ride. Så dagen slutter efter midnat engang, hvor jeg nok står i Kolding og fryser. Ene og forladt.
Bottomline er at jeg ikke har lyst til at gå i seng så tidligt. (Og der er ægløsning, så der er pligtfisse også...)
Og jeg skal også barberes... suuuuuuk!
#12230 elwood 16 år siden
Og aftensmaden bestående af Ris og Laks, med lidt god sovs/sauce til
Mmmm 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"