Gravatar

#12231 filmz-Bruce 16 år siden

#12229 That's just gay!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12232 wimmie 16 år siden

Evermind> Det eneste tidspunkt rosenkål er godt i et sygdomsforløb er det tidspunkt hvor man har helt vildt megen kvalme og det eneste der vil hjælpe er at kaste op..og man kan bare ikke.... Dér gør rosenkål et udemærket nytte ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12233 evermind 16 år siden

lagoni: Tak for den lille zombie-humørspreder. :)

wimmie: You take that back. You take that back now! ... eller du får ikke lov at smage noget af den hjerne, jeg har tænkt på at tage med til julefrokosten!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12234 gi-jones 16 år siden

Har lige fået et los i kuglerne af en stor dansk producer, angående distribution af min film. Tak for ingenting.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12235 evermind 16 år siden

Whut? Mord-filmen??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12236 gi-jones 16 år siden

Et midlertidigt setback :) Kan ikke så godt gå i detaljer.
Gravatar

#12237 evermind 16 år siden

Okay, men jeg er sgu ked af at høre det. Pøj-pøj eller hvad man siger i dén situation ...?
Gravatar

#12238 gi-jones 16 år siden

Man siger fuck det. Det var kun begyndelsen. Det havde også næsten været for nemt hvis det var lykkedes allerede :-)
Gravatar

#12239 Ericmase 16 år siden

#12220 Mystisk. Jeg kan kun huske at jeg har gjort det i dag og aldrig andre gange! Eller har jeg? ?????? Men ikke 20 gange!!!!!!!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12240 Bony 16 år siden

Jeg sidder og er helt rundt på gulvet. Skal jeg eller skal jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.

I morgen skal jeg beslutte mig for, om jeg vil vaccineres for Influenza A-virus, altså den såkaldte svineinfluenza H1N1-virus. Jeg hælder mest til at sige nej tak, set i lyset af den store del af sundhedssektoren der har valgt at sige nej. Derudover er den kommet ret nemt uden om diverse kontroller, hvilket måske ikke giver det bedste billede af situationen. Derudover er der et andet spørgsmål der melder sig. Kan man være rask smittebærer, for hvis man kan, hvad er så formålet med vaccinationen..? Ja, JEG bliver ikke syg, men jeg kan stadig smitte mine nærmeste med vira. Jeg synes at det er svært, især eftersom man ved så lidt om vaccinen. Jeg har endnu ikke kunnet få et klart svar omkring smittebæren og risikoen herom. Men i morgen er jeg forhåbentligt blevet meget klogere på sagen. En ting er dog klar, hvis det fjerner risikoen for, at smitte sine nærmeste ved at tage denne antivirus, så gør jeg det helt bestemt. Men hvis det viser sig ikke at have nogen indflydelse, så kan det næsten være ligemeget. Dog skal man tænke på, at jeg ikke selv har alderen til at have opnået antistoffer af naturlige veje, hvilket putter mig i en højere risikogruppe. Ak det er svært, den tror jeg lige at jeg vil sove på.

Godnat Filmz. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: