Har lige været på en hyggelig spejder-tur over ved Knurrborgvang i Fredensborg og på onsdag får jeg et "Udeliv: Ekspert"-mærke! De er lidt sværer at få fat i (Tror jeg.).
Her siddet og set THE SCREENING ROOM på CNN, og jeg skal da love for, at kanalen er gået i Halloween-mode. Det handlede kun om gyserfilm. Bagefter var der Larry King, og han brugte en time på at snakke spøgelser med forskellige folk, her i blandt Dan Akroyd og hans far, der tror fuldt og fast på det og har skrevet en bog om emnet. Man må da sige, at de gør noget ud af højtiden.
Jeg er ret smadret i dag. Var til kick-off på arbejde igår på Ishøj Vandrehjem. Vi startede fra Kolding kl. 7 og kørte derover med 5 i bilen. (Ret presset) Men en udemærket dag. B.S. Christiansen kom og holdte et godt oplæg, han var faktisk rigtig morsom, og kaldte Bubber for en idiot :D Så var der en del snak om Great Place To Work, og et par seje drenge, der lavede teambuilding baseret på Stomp. Det var sku sjovt at være med til med 100 mand der bankede og hamrede. Så kom HR chefen fra Microsoft og holdte oplæg. (Office 2010 er satme lækkert!!!) Og så fest til midnat, hvor vi vendte snuden hjemad. Var i seng kl. 4, så det er med lidt grus i øjnene i dag. (Børn på 1 år er sku da ligeglad med om far har været væk i godt et døgn!!)
Nu kommer de grå her kl. 18 med andesteg, og så skal vi nok få en hyggelig aften :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige kommet hjem efter at have tilbragt størstedelen af dagen på sygehuset ved damens side..
De begyndte at snakke om, at en operation nok blev nødvendig, da drænet, der var lagt ind i lungen, stadig luftede meget mere end det skulle.. En operation, der ville betyde en ret så langt indlæggelse..
"Heldigvis" fandt de så ud af, at den store mængde luft skyldtes, at drænet ikke var sat langt nok ind, så den tog "falsk" luft ind.. Så de pressede drænet lidt længere ind (hvilket medførte flere højlydte skrig af smerte fra konen - hvilket var lidt svært at høre på....), og vupti så så luftstrømningen meget mere rigtigt ud.. Hvis fremgangen fortsætter kan hun få drænet ud engang i morgen - måske senest mandag morgen - og så komme hjem efter et døgns observation.. Så best case scenario, så er hun hjemme igen på mandag.. Worst case skal hun være der i 2-3 uger (i tilfælde af operation, altså) .. Puh ha, jeg har ondt af hende..
Tak til jer alle for "god bedring"-kommentarerne :) (jeg sad lige og prøvede at finde et ord for det lidt ligesom "lykønskninger" men det ku jeg s'gu ikke :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Puha, det lyder ikke rart med sådan noget lunge-halløj. Har en bekendt, der har været gennem noget lignende fornylig, og han har fået en dato til en operation, fordi der er fare for, at sker igen.
Har vist reddet mig en forkølelse, så jeg sidder med halstørklæde og har blandet mig en solid rom-toddy. Havde kun en sjat Bacardi Æble stående, som en eller anden har glemt engang. Men det smager overraskende godt (og virker heeelt efter hensigten).
I aften står den på gyserfilm en masse.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#12281 Ericmase 16 år siden
#12282 Thomsen 16 år siden
Der ligger nogle interessante ting om gysere, bl.a. Sir Christopher Lees holdning til de moderne indslag i genren, på hjemmesiden:
http://edition.cnn.com/CNNI/Programs/screening.roo...
#12283 davenport 16 år siden
Jeg er ret smadret i dag. Var til kick-off på arbejde igår på Ishøj Vandrehjem. Vi startede fra Kolding kl. 7 og kørte derover med 5 i bilen. (Ret presset)
Men en udemærket dag. B.S. Christiansen kom og holdte et godt oplæg, han var faktisk rigtig morsom, og kaldte Bubber for en idiot :D
Så var der en del snak om Great Place To Work, og et par seje drenge, der lavede teambuilding baseret på Stomp. Det var sku sjovt at være med til med 100 mand der bankede og hamrede.
Så kom HR chefen fra Microsoft og holdte oplæg. (Office 2010 er satme lækkert!!!)
Og så fest til midnat, hvor vi vendte snuden hjemad. Var i seng kl. 4, så det er med lidt grus i øjnene i dag. (Børn på 1 år er sku da ligeglad med om far har været væk i godt et døgn!!)
Nu kommer de grå her kl. 18 med andesteg, og så skal vi nok få en hyggelig aften :)
#12284 HonoDelLoce 16 år siden
De begyndte at snakke om, at en operation nok blev nødvendig, da drænet, der var lagt ind i lungen, stadig luftede meget mere end det skulle.. En operation, der ville betyde en ret så langt indlæggelse..
"Heldigvis" fandt de så ud af, at den store mængde luft skyldtes, at drænet ikke var sat langt nok ind, så den tog "falsk" luft ind.. Så de pressede drænet lidt længere ind (hvilket medførte flere højlydte skrig af smerte fra konen - hvilket var lidt svært at høre på....), og vupti så så luftstrømningen meget mere rigtigt ud.. Hvis fremgangen fortsætter kan hun få drænet ud engang i morgen - måske senest mandag morgen - og så komme hjem efter et døgns observation.. Så best case scenario, så er hun hjemme igen på mandag.. Worst case skal hun være der i 2-3 uger (i tilfælde af operation, altså) .. Puh ha, jeg har ondt af hende..
Tak til jer alle for "god bedring"-kommentarerne :) (jeg sad lige og prøvede at finde et ord for det lidt ligesom "lykønskninger" men det ku jeg s'gu ikke :) )
#12285 Thomsen 16 år siden
Har vist reddet mig en forkølelse, så jeg sidder med halstørklæde og har blandet mig en solid rom-toddy. Havde kun en sjat Bacardi Æble stående, som en eller anden har glemt engang. Men det smager overraskende godt (og virker heeelt efter hensigten).
I aften står den på gyserfilm en masse.
#12286 elwood 16 år siden
Sker på eget ansvar, det er nok den ondeste gyser, som får selv de hårdeste gutter til og krybe om bag puden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12287 wimmie 16 år siden
#12288 HonoDelLoce 16 år siden
#12289 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12290 wimmie 16 år siden