Gravatar

#12291 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set det allersidste afsnit af Six Feet Under, som igen fik tårerne til at trille. Ikke nok med det er en af de allerbedste serie nogensinde lavet, måske den bedste, så kan jeg ikke mindes at jeg har set en bedre afslutning af en serie.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12292 Highland Park 16 år siden

#12291: Fik du svar på dit spørgsmål ang. "Six Feet Under"?
Så vidt jeg husker, bliver det slået fast med syvtommersøm, at en vis person stod bag mordet.

Jeg bliver også voldsomt rørt, hver gang jeg ser det sidste afsnit... det er sindssygt stærke sager...
Nu hvor du har lyttet til Sia synge "Breathe Me", kan jeg anbefale dette fine, lille nummer:

Jeg foretrækker klart denne udgave frem for den på hendes album.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12293 filmz-jonasgr 16 år siden

#12292 Ja og nej
Som jeg skrev i "What we saw" tråden så oplever jeg ikke at det på noget tidspunkt bliver nævnt præcist hvem der står bag. Men det er klart at indicierne peger på Hoyt.
Men man må sige at man helt glemmer dette da Nate dør. Jeg gik faktisk i et stykke tid og troede at det sikkert blot var en drøm eller han ville blive genoplivet. Derfor er slutningen også så tilfredsstillende, da den viser at vi allesammen dør på et tidspunkt. Og i følge skaberne, mødes i et andet liv.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12294 evermind 16 år siden

Er stiv og udklædt som Rorschach til en Halloween-fest ... og det har virkeligt været svært at skrive denne besked - but that's how much I love you guys. Glæder mig til næste lørdag! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12295 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden

evermind (12294) skrev:
Er stiv og udklædt som Rorschach til en Halloween-fest ... og det har virkeligt været svært at skrive denne besked - but that's how much I love you guys. Glæder mig til næste lørdag! ;)

Voldsomt fed udklædning bedømt ud fra profilbilledet, i øvrigt :-)
Gravatar

#12296 evermind 16 år siden

Hehe, tak ... Jeg er hjemme igen nu, stadig stiv, og kan allerede mærke tømmermændene ... Virkelig lovende for dagen i morgen. How fucked is that? :S

Det var nu en sjov fest, om end der var lidt for mange kællinger, der skulle optage diverse rum og snakke med hinanden eller i telefon og være sure eller kede af det, fordi der var det ene og det andet galt ... I can't fucking have that! Så det ene øjeblik kunne man ikke komme i køleskabet og hente øl, fordi køkkenet var reserveret til bitching, og det næste øjeblik var lokummet optaget til samme ... Jeeeeez!

Og værten var også sur, fordi hans seng var blevet overbrækket (hvilket dog var acceptabelt, fordi det var hans grandkusine) og hans tegneserier ved siden af den trådt på og smidt rundt (hvilket var langt værre og tæt på at føre til død og mordbrand - forståeligt nok! Man fucker ikke med en mands tegneserier!!)

Anyway, hyggede mig dog alligevel med min Rorschach-dragt und alles ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12297 filmz-jonasgr 16 år siden

Tror jeg vil starte på serien "John from Cincinnati" i dag. Der blev kun produceret 10 afsnit så selv hvis serien ikke skulle være god er det til at komme igennem. Jeg har tidligere set 1-2 afsnit og det fængede mig, så nu må vi se.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12298 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige smidt en håndfuld dvd'er til salg på dba.dk, deriblandt sæson 1 og 2 af "Heroes" - jeg prøvede at genoptage serien, men måtte indse at jeg har mistet interessen for den. Ganske synd, fordi den havde masser af potentiale.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12299 tiany 16 år siden

Overlevede at være til 18-års fødselsdag i går selvom jeg stadig ikke er helt på toppen. Men i dag går det faktisk meget bedre. Fødselsdagen var ikke så spændende - kom til at sidde overfor et kvinde-menneske der mente hun havde svaret på alt og som konstant talte om hvor total overskudsagtig hun var, med rejser til diverse destinationer jorden rundt og hendes super job. Jeg hader når folk tror de ved alt, jeg opgav at diskutere med hende, fordi man kunne mærke at hun aldrig ville give sig.
Valar morghulis
Gravatar

#12300 filmz-Bruce 16 år siden

Lige stået op. Føler mig godt nok lidt slatten i kroppen, men det var også hårdt at blive forsøgt "slightly killed", jagtet over USA, lege gemmeleg på en majsmark og kigge nærmere på statuer igår.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: