Gravatar

#12351 filmz-Utyske 16 år siden

#12350 -

Men det er jo HBO, kanalen der er fyldt med cocksuckers, der konstant stopper gode serier.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12352 filmz-jonasgr 16 år siden

#12351 Sandt. Selv om jeg langtfra har set alt, men Carnivale og Deadwood siger næsten det hele. Hvis ikke der er høje nok seertal, falder hammeren sgu godt nok hurtig.

10 afsnit kan vel knap nok kaldes at give serien en chance.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12353 Lady Arwen 16 år siden

Været ved tandlægen - 0 huller så det var jo nice :D
Doctor Who <3
Gravatar

#12354 filmz-Bruce 16 år siden

HBO tager ingen chancer mere. Matthew Weiner tilbød HBO Mad Men. Nej sagde de. AMC ville ind på markedet og gav Weiner frie hænder til hele serien. To sæsoner i træk bedste drama serie og tredie sæson eftersigende endnu bedre. Så laver de Breaking Bad. FX laver Sons of Anarchy.

HBO's bedste ligger nu nogle år tilbage og man har ikke haft en serie, som virkelig sparker røv i superligaen siden. Siden Chris Albrecht knaldede kassen i for Deadwood, Carnivale og Rome, har man kun knaldet håndører afsted og ikke lavet noget rigtig innovativt. Selv ikke da man knaldede Albrecht ud af biksen, er det blevet bedre :(

Jeg håber dæleme Last of the Ninth, bliver serien som vender bøtten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12355 davenport 16 år siden

Har millionbøf og skruer over ovnen... Obersten er i Lidl med DKSBF og så må vi spise når det passer ind..
Ellers er jeg træt på den gode måde...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12356 filmz-jonasgr 16 år siden

#12354 Ja man kan sige at det er både godt og skidt. Det er naturligvis irriterende at de ikke tør tage chancer mere som med Carnivale, Deadwood, Six Feet Under etc.
Til gengæld har det også åbnet døren for "nye" selskaber som Showtime, FX, AMC som alle er begyndt at producere superserier på samme præmisser som HBO (ingen reklamer blandt andet og 12-13 afsnit per sæson). Dermed ikke sagt at at HBO ikke stadigvæk producerer nogle gode serier (i hvert fald baseret på anmeldelser, har ikke selv set dem) men de er ikke længere dem der nødvendigvis sætter overlæggeren højest og er banebrydende.

The Sopranos og Six Feet Under er vel ved at være nogle af de eneste serier indenfor de sidste par år som har fået den slutning som det var tiltænkt af skaberen aka skaberen afsluttede selv serien.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12357 filmz-Bruce 16 år siden

#12356 Helt enig. Og ja, deres konkurrenter har ihvertfald taget ved lære og konkurrence er godt, selvom jeg personligt er lidt ked af, at de ikke kan følge med mere :)

Blive dæleme også spændende at se AMC's bud på The Prisoner med kun 6 afsnit:

http://www.amctv.com/originals/the-prisoner/
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12358 wimmie 16 år siden

Har lige siddet næsten 2 timer på skadestuen/vagtlægen i Middelfart pga. stærker smerter ved vejrtrækning under ribbenene i venstre side...
Har højst sandsynligt fået en fibersprængning i mavemuskerne...eller jeg håber da i hvert fald at det "bare" er det; man kan aldrig rigtig vide med de vagtlæger der nærmest gætter sig til diagnoserne...
Ondt gør det i hvert fald... :(
(og alligevel sidder jeg på arbejde....)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12359 NightHawk 16 år siden

# 12329 & 12333 -

Har aldrig brudt mig om Onyszku, heller ikke dengang han spillede for Viborg. Synes generelt altid, at han har været lidt af en idiot at høre på. Senere har jeg dog ændret mening efter først det med konen og nu de her afstumpede udtalelser. Nu synes jeg nemlig, at manden er en KÆMPE IDIOT!

Two Thumbs up, til FCM for at ta' afstand fra ham og hans stærkt nedladende kommentarer og for at gøre noget med det samme, i stedet for evt. blot at ha' beskyttet ham under det åh så belejlige skjold af ytringsfrihed.

Synes også det er vigtigt i forhold til signalværdien ang. homoseksuelle, at FCM handler så prompte som de gør, især med henblik på fodboldmiljøet hvor homofobien stadig huserer i bedste velgående.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12360 NightHawk 16 år siden

# 12358 -

Av's. Det lyder sgu ikke særlig rart.

Du må ha' god bedring. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: