#12357 Ja den har jeg også luret på. Jeg har ikke set originalen, som jo skulle være lidt af en klassiker, men det her ser spændende ud og valget af skuespillere lover også godt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12358 Argh, det' skidt! :( Nu må du også selv lige sørge for at passe på dig selv og blive frisk til weekenden!
Jeg er lige kommet hjem efter en laaang arbejdsdag med et meget lidt animerende møde for enden, men heldigvis lå zombiefilmen Colin og ventede i postkassen, og jeg har muligvis stadig en lille sjat sodavand tilbage fra tømmermændsfilmkigningen i går. Dét er da lidt en trøst ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#12362 Jeg har svært ved at vænne mig til dit nye profilbillede :)
Ud fra Rorschachs berømte test, hvad mon siger det om min mentale tilstand, når jeg synes du på det lille billede, ligner en ondskabsfuld kat med en hat på? :D
Jeg har netop set "Premiere" på DR2 og kan konstatere at Sofie Lassen-Kahlke bør holde sig til at lave sløje kærlighedskomedier. Hun havde sin næsen så langt oppe i bagdelen på den danske filmindustri at man ikke helt kunne se hvor hun endte og den begyndte. Ikke et udpræget kønt syn.
Evermind> Jojo, frisk til weekenden skal jeg skam nok være - håber da det er væk inden da...ellers må jeg vel drikke smerterne væk ;p Julefrokost bliver det i hvert fald...smerter eller ej! Jeg er ikke så sart :)
Og ja, jeg kan heller ikke vænne mig til Rorschach-billedet; selvom det var en cool udklædning.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg ser lidt mere "Sons of Anarchy", mens jeg nyder en jule ale fra Ølfabrikken - Katey Sagal er fanme sej i den serie og særdeles sexet, selvom hun er 20 år ældre end mig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Ud fra Rorschachs berømte test, hvad mon siger det om min mentale tilstand, når jeg synes du på det lille billede, ligner en ondskabsfuld kat med en hat på? :D
Måske har du en eller anden form for udestående med Dr. Seuss? :) Hehe, kæresten og jeg snakkede også om, at det ligner en hvid flagermus, der stikker ørerne og vingerne op i blækklatten.
wimmie (12365) skrev:
12360> Tak :)
Evermind> Jojo, frisk til weekenden skal jeg skam nok være - håber da det er væk inden da...ellers må jeg vel drikke smerterne væk ;p Julefrokost bliver det i hvert fald...smerter eller ej! Jeg er ikke så sart :)
Attagirl!
Jeg overvejede i øvrigt, om jeg burde sende dig et link til min filmsamling, så du evt. kan sige, hvis der er nogle bestemt zombiefilm, jeg skal medbringe. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#12366 Ja hun er godt nok seriøst lækker i den. Havde det ikke lige været for Maggie Siff, havde hun været min no. 1 babe i den serie. Men det kan jo være den ender lykkeligt og det to finder sammen ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#12361 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12362 evermind 16 år siden
Jeg er lige kommet hjem efter en laaang arbejdsdag med et meget lidt animerende møde for enden, men heldigvis lå zombiefilmen Colin og ventede i postkassen, og jeg har muligvis stadig en lille sjat sodavand tilbage fra tømmermændsfilmkigningen i går. Dét er da lidt en trøst ... :)
#12363 Michael Andersen 16 år siden
#12364 Petrescu 16 år siden
#12365 wimmie 16 år siden
Evermind> Jojo, frisk til weekenden skal jeg skam nok være - håber da det er væk inden da...ellers må jeg vel drikke smerterne væk ;p
Julefrokost bliver det i hvert fald...smerter eller ej! Jeg er ikke så sart :)
Og ja, jeg kan heller ikke vænne mig til Rorschach-billedet; selvom det var en cool udklædning.
#12366 filmz-Utyske 16 år siden
#12367 evermind 16 år siden
Måske har du en eller anden form for udestående med Dr. Seuss? :) Hehe, kæresten og jeg snakkede også om, at det ligner en hvid flagermus, der stikker ørerne og vingerne op i blækklatten.
Attagirl!
Jeg overvejede i øvrigt, om jeg burde sende dig et link til min filmsamling, så du evt. kan sige, hvis der er nogle bestemt zombiefilm, jeg skal medbringe. :)
#12368 filmz-Bruce 16 år siden
#12366 Ja hun er godt nok seriøst lækker i den. Havde det ikke lige været for Maggie Siff, havde hun været min no. 1 babe i den serie. Men det kan jo være den ender lykkeligt og det to finder sammen ;)
#12369 Michael Andersen 16 år siden
#12370 wimmie 16 år siden