Gravatar

#12391 MOVIE1000 16 år siden

nu er jeg ikke personen der er fan eller kender meget til Beatles men det her er sgu et skod nummer, fik det i engelsk hvor vi skal lære sangen at kende både hvem der har skrevet den og hvornår og hvad er meningen med den og hvad handler den om, men jeg tror sgu at den var en hit da den kom frem, men her er den
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12392 Highland Park 16 år siden

#12391: En klassiker!
Dette er til gengæld et skodnummer: ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12393 filmz-jonasgr 16 år siden

#12389 Ja jeg synes de er meget rare at sove med. Jeg har prøvet de klassiske gule og de dæmper ikke nok for mig, eller det gjorde de i hvert fald ikke dengang jeg boede ovenover et værtshus. Og de røg også ofte ud af øret på mig.

Har lige hørt nykredit reklamen og vil nok for altid komme til at tænke på Six Feet Under hver gang jeg ser den.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12394 wiseguy 16 år siden

Har lige tjekket forskellen på min Braveheart DVD og den frisk ankomne BD - pengene på opgraderingen var bestemt ikke spildt - det ser sku godt ud!! jeg er specielt imponeret over farveforskellen.
Ungerne var lige puttet, så jeg har ikke testet lyd for alvor endnu.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12395 lagoni 16 år siden

Jeg ser et Battlestar Galactica-inspireret afsnit af CSI på Kanal 5. Ikke supergodt, men skægt at spotte referencer. Indtil videre har dem der spiller Boomer og Ellen Tigh været med.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12396 MOVIE1000 16 år siden

#12392 både og musikken go videoen dårlig
sådan her skullel videoen være lavet ;)
Gravatar

#12397 Highland Park 16 år siden

#12396: Jeg synes begge dele er ringe.
Din video vil jeg lade andre om at bedømme, da jeg er allergisk over for Nephew.
Gravatar

#12398 MOVIE1000 16 år siden

#12397 du er den første jeg acceptere der ikke kan lide Nephew fordi du siger det på den måde andre ville nok udtrykke sig DE ER ET LORTE BAND INGEN AF DERES TEKSTER GIR MENING DE ER EN EFTERLIGNING AF MEW (mener jeg nok er flest gange blevet nævnt ellers er det et andet band).
men tak for den måde du udtrykte dig på det er sgu sjældent jeg ser det ;)
Gravatar

#12399 Highland Park 16 år siden

#12398: Hehe, det var så lidt. :)
Nu skrev jeg godt nok, at det er et skodnummer, men det var primært, fordi du provokerede mig ved at kalde "Strawberry Fields" for et skodnummer. Normalt ville jeg have udtrykt min mening om Nephew-nummeret på en lidt anden måde.

Og næste gang du ikke gider at spise din fars frikadeller så send dem endelig til mig! :D
Gravatar

#12400 Bony 16 år siden

wimmie (12389) skrev:

Ja, jeg bruger sådan nogle engangs-skumgummi som jeg køber på apoteket; de er rigtig gode og behagelige... er de dér virkelig rare at sove med?

Ja, vi har nogle små æsker i forskellige farver med to par i til en tyver. De er genbrugelige og i god kvalitet og så sænker de støjniveauet med hele 32 db. De kan anbefales. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: