Jonasgr> Dem jeg bruger er ikke de klassiske gule kegleformde - dem jeg har er sådan lyserøde/orange/laksefarvede og har en lidt anden form - de smutter ikke så let ud. Men om de dæmper musik nok ved jeg ikke - jeg bruger dem da vores hund kan finde på at vække os med gøen nedenunder kl. 8 om morgenen (= tidligt når man til hverdag går i seng kl 3). Og så fordi Hr. Husbond kan finde på at snorke lidt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja, vi har nogle små æsker i forskellige farver med to par i til en tyver. De er genbrugelige og i god kvalitet og så sænker de støjniveauet med hele 32 db. De kan anbefales. :)
Kan du ikke tage sådan en æske med til mig på lørdag? Så skal du nok få den guldmønt. :)
Jeg vil nemlig prøve at se, om det kan sænke mit stressniveau en smule at filtrere noget af støjen fra ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#...04 - Selvfølgelig. Men det bliver ikke en guldmønt, for du skal selvfølgelig kun betale hvad jeg betaler, da jeg jo ikke betaler fuld pris. Jeg vil ikke snyde nogen for en femmer. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har dagen igennem nydt soundtracks, mens jeg arbejdede. Kan godt se/høre det er et område jeg har misrøgtet, for det er jo forfærdelig tilfredsstillende at lytte til. Korngolds The Seahawk album er kørt igennem et par gange og det er vidunderligt og så glæder jeg mig ellers til et par Bernard Herrmann albums kommer i denne uge og et enkelt Max Steiner. Men jeg har smuglyttet til enkelte fra Vertigo, Psycho, Ghost of mrs Muir og NBNW af Herrmann og det er jo genialt.
Har fundet ud af, at Dimitri Tiomkin, Miklos Rozsa, Elmer Bernstein og Maurice Jarre nok skal være "de næste".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Dr's nye kanal ramasjang, hvad er meningen med det der skuespils med at man skal se værterne sove her klokken sent om natten, jeg troede først det var en joke, men de gør det sku stadigvæk, det er så mærkeligt 8-)
Især fordi der jo ingen små børn der ser tv nu her.
Jeg forstår det bare ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12401 Highland Park 16 år siden
Er 32 db overhovedet nok til at lægge en dæmper på dem?
#12402 wimmie 16 år siden
Og så fordi Hr. Husbond kan finde på at snorke lidt...
#12403 Lady Arwen 16 år siden
#12404 evermind 16 år siden
Kan du ikke tage sådan en æske med til mig på lørdag? Så skal du nok få den guldmønt. :)
Jeg vil nemlig prøve at se, om det kan sænke mit stressniveau en smule at filtrere noget af støjen fra ...
#12405 Bony 16 år siden
#12406 Bony 16 år siden
Haha, godt spørgsmål egentligt. Jeg har faktisk ikke testet det, men det var bestemt en mulighed næste gang. :)
Rettelse; jeg huskede forkert. Der er en støjreduktion på 35 db. :)
#12407 Bony 16 år siden
Du behøver forresten ikke betale for dem. Du kan bare stikke mig et par billige pils i løbet af aftenen i stedet. :)
#12408 evermind 16 år siden
#12409 filmz-Bruce 16 år siden
Har fundet ud af, at Dimitri Tiomkin, Miklos Rozsa, Elmer Bernstein og Maurice Jarre nok skal være "de næste".
#12410 elwood 16 år siden
Dr's nye kanal ramasjang, hvad er meningen med det der skuespils med at man skal se værterne sove her klokken sent om natten, jeg troede først det var en joke, men de gør det sku stadigvæk, det er så mærkeligt 8-)
Især fordi der jo ingen små børn der ser tv nu her.
Jeg forstår det bare ikke.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"