Ja faktisk lidt, men man ser også de der hånddukke fra gepetto tv hedder det vidst som sover, så det er noget der lavet for sjov, det er bare weird synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er ret sjovt fundet på :D "Se... værterne er gået i seng, så nu skal vi også sove/slukke". Det er da noget børn kan forstå - i stedet for en kedelig pauseskærm med teksten: se mere i morgen :)
Stegelmann Welcomen til Heavy udgaven af Troldspejlet, idag skal vi se på BRUTAL LEGEND!, spille flere satanisk computerspil, og så bider jeg hovedet af en dværg YARGG!!!!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Fedt. Bamse ligger der også. Gad vide hvor lang tids optagelser, de har lavet af folk og (syge) dukker, der sover. En af dem blev lige vækket af sin hund. Det er jo bedre en TV Shoppen det her! :D
Men Villy Søvndal kokkererer på DR2. Der er knageme hård konkurrence.
#12411 Bony 16 år siden
#12412 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12413 Michael Andersen 16 år siden
#12414 elwood 16 år siden
Men det det handler om er jo egentlig...
Troldspejlet er også på Ramasjang... JEG HAR IKKE SET HAM SOVE ENDNU!
Ohh jeg ville rewinde det klip igen, og igen og igen... og igen
#12415 evermind 16 år siden
You sick, sick moo-cow! :)
#12416 Highland Park 16 år siden
Og jeg giver Michael helt ret. Det er skidegodt fundet på. :)
Jeg kunne dog godt undvære de uhyggelige morgentv-dukker.
#12414: Haha! :D
#12417 Michael Andersen 16 år siden
#12418 elwood 16 år siden
Kommer fra ham med et par hvide brugte Amin Jensen underbuukser på hovedet.
8-)
#12418 Haha Yirrr
Stegelmann Welcomen til Heavy udgaven af Troldspejlet, idag skal vi se på BRUTAL LEGEND!, spille flere satanisk computerspil, og så bider jeg hovedet af en dværg YARGG!!!!
#12419 evermind 16 år siden
#12420 Highland Park 16 år siden
Men Villy Søvndal kokkererer på DR2. Der er knageme hård konkurrence.